FREDRIK-E Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Se på detta! Tregner seriøs hjelp. Har lyst på noe alla de nye Packard Bell pc'ene. Sånn ser i allefall kabinettet mitt ut. Baklager at bildene er så stygge, de er tatt med mobil'en min... Noen som har noe tips på hvordan jeg skal få det til å se litt bedre ut? Hva jeg skal gjøre, tips osv.. Skal ta bedre bilder når jeg finner igjen digitalkameraet mitt.. hehe Endret 29. desember 2003 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Du bør skifte navnet på topicen din.. trenger HJELP! forteller ikke noe om hva du trenger hjelp til. Hva er det du trenger hjelp til egentlig? Du spør jo ikke om noe? Ideer om hvordan du skal gjøre om kabinettet? kanskje ta kontakt med packard bell og sjekke om du kan kjøpe et kabinett av dem og sette hardwaren din inn i det? Det er riktignok ikke noe morro da... Det Packard bell kabinettet er laget av så mye bøyd plast at jeg tror det blir vanskelig å forme. Plexi kanskje? Endret 29. desember 2003 av Koffe Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Det Packard bell kabinettet er laget av så mye bøyd plast at jeg tror det blir vanskelig å forme. Plexi kanskje? Trenger ikke nødvendigvis å ha det så bøyd og sånn men jeg liker den hvite plasten. Den er jo veldig ren og enkel. ikke for mye knapper og lys og slikt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det kabinettet du har nå har jo modde potensiale , lakk det grått, mekke noen hull, kjøp window etch som du fester på plastikken i front Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Du har jo kommet godt i gang ved å fjerne det som er stygt. Nå er det jo bare å legge på noe du synes er fint! Kast den gamle fronten. Lag noe nytt av ett eller annet (plexi, tre, glassfiber, skinn, korkplater....) til å dekke over chassiset ditt. Voila! Lenke til kommentar
tredex Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Se på detta! Tregner seriøs hjelp. Har lyst på noe alla de nye Packard Bell pc'ene. Sånn ser i allefall kabinettet mitt ut. Baklager at bildene er så stygge, de er tatt med mobil'en min... Noen som har noe tips på hvordan jeg skal få det til å se litt bedre ut? Hva jeg skal gjøre, tips osv.. Skal ta bedre bilder når jeg finner igjen digitalkameraet mitt.. hehe lakk det i en spitzy farge. kan lage noe alla mønster eller no i den duren. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 finnes det fortsatt idioter som MÅ quote'e bildene asså? plagsomt! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 finnes det fortsatt idioter som MÅ quote'e bildene asså? plagsomt! ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå