loepsmar Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har lest mange tips om hvordan jeg skal overklokke denne kombinasjonen, men er alikevell noe usikker Noen som har ERFARING med samme hovedkort/cpu? Benytter foreløpig original kjøling fra Intel. Svar mottas med stor takknemlighet!!! Stef Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Har akkurat samme kortet, men har en 2.2ghz istedet.. Eneste problemet jeg har, er at volt Core ikke går høyere en 1.625, noe som skaper problemer når jeg vil klokke mye... (kjører på 2.4ghz akkurat nå med 1.625 i volt core) Har hørt om folk som har kjørt en 1.8 til 2.2 med 1.625 i vcore, men det avhenger vel fra maskin til maskin Lenke til kommentar
germ Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har denne pakke og kjører på 2300. Dette KAN være litt ustabil noen ganger.. Da har jeg voltcore på 1,625. Men jeg har lest at man skal kunne skru volten opp til over 2! Men man trenger ny bios. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å flashe biosen. Den vil rett og slett ikke. jeg kan selvfølgelig sende bios brikka til komplett, men det tar jo evig tid!! Men uansett, kjører 100% stabilt i 2250 hvertfall. Da har jeg volten på 1,6. Men vet at volte kan gå høyere. Når de var oppe i 3750MHz med flytende nitrogen brukte de dette HK. Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hmm.. Jeg hadde ingen problemer med å flashe biosen... Når jeg flashet som kunne jeg fortsatt ikke sette vcore høyere en 1.625 da... Sendte mail til amd for 1 uke siden, men har enda ikke fått svar.. *sende på nytt* Lenke til kommentar
loepsmar Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Klarte faktisk å overklokke til 2,412 GHz (134 * 18) med 1,6 Volt. Det fungerer veldig fint foreløpig. Ikke noen krasj hittil. Jobber en del med videoredigering og selv Adobe Premiere kjører uten å protestere. Prøvde først på 1,65 volt, men da fikk jeg ikke startet opp WinXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå