akelbo Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Square Enix har også avslørt helt nye sideoppdrag. Åpningssekvensen til Final Fantasy VII Remake viser en mer levende Midgar by Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det er merkelig hvor nytt, men på likt hvor kjent alt føles og ser ut. Går fort til slippdato nå. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Dette skal jeg kose meg med ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg opplevde det aldri originale spillet selv når det kom, og har heller aldri spilt det i mer en 5-6 timer på ett lite optimalt oppsett for over 10 år siden. Så ingen veldig nostalgiske minner her annet enn at jeg kan erindre å ha sett litt på en kompis spille dette på PS1 i sin tid. Likevel så får jeg skikkelig gåsehud til tider. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Vanskelig å holde hypen under kontroll når det kommer til det her.. Spilte det med nabogutten når vi var bare guttunger og kunne såvidt nok engelsk til å kunne navigere oss gjennom menyene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå