akelbo Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Nye videoer viser mer av Blizzards kansellerte actionspill. En spillbar versjon av StarCraft: Ghost dukket plutselig opp Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Gøy å se litt av hva det kunne ha vært. Dog like trist at et siste prosjektet og ikke ble noe av. Hadde i utgangspunktet vært interessert i ett spill fra starcraft-universet som ikke var ett RTS spill. Når det er sagt, så frykter jeg litt for Blizzard og deres fremtid med Activision ved spakene. Mobilspill, remakes, og rinse-and-repeat er ikke min favorit. Sant noe av dette -kan- være bra. Men jeg tviler basert på det jeg har sett fra Activisions visjoner så langt. 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 De kansellerer 10 ganger mer enn de lager. Veldig mange gode ideer som aldri blir noe av fordi de mangler lederskap. Resultatet ser vi i dag, en stor mangel på spill. 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Blizzard har ingen spennende spill på vei, og tviler på det kommer noe i den nærmeste fremtid. Hadde di kjørt igang med dette prosjektet igjen hadde det vært veldig spennende, men er jo single player med minimale muligheter for å melke inn penger, så da er det vell ikkje så spennende for Activision. Eneste måten å tjene penger på singleplayer er jo å laget et skikkelig bra spill. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Nå er jo dette 20 år gammelt da. Men ja. Det er mange ideer de har bare gitt opp på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Ser for meg noe slikt med dagens grafikk, satt til StarCraft universet kunne hatt enormt potensiale. Men dessverre så vet jo ikke Blizzard hvordan man lager gode spill lengre, så like greit om de lar være. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Diablo 4 er jo på vei men spørs om det blir bra, håper bare ikke blir ødelagt av mikro transaksjoner. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Dette kunne de jo sluppet i dag! Holder akkurat den kvaliteten dagens Blizzard (Activision) leverer! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 De hadde et gears of war aktig og et battlefield aktig spill satt i Starcraft universet under utvikling. Så bestemte de seg for at alle skulle lage Diablo 4... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 19 hours ago, bubba477 said: De hadde et gears of war aktig og et battlefield aktig spill satt i Starcraft universet under utvikling. Så bestemte de seg for at alle skulle lage Diablo 4... Ser for meg at de vil lage noe safe i den situasjonen de er i nå, noe som de vet kommer til å appellere til gamle fans. Diablo 4 ser ut som en remaster av Diablo 2 enn så lenge, og det er jo "the holy grail" for mange Blizzard-fans. Kanskje FPS-fans klarer seg fint med OW og etterhvert OW2, mens de som ikke syntes at det universet eller gameplay er noe for dem får noe å drive med de også, spesielt etter å ha blitt grovt fornærmet av Diablo:Immortal . Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det jeg har sett av Diablo 4 er omtrenr det samma som Diablo 3 så da er jo løpet kjørt helt elendig møkk med isometrisk spille stil! 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Kan huske jeg sendte et optimistisk brev til blizzard om at de burde lansere det til wii. Siden det var alt arbeid på en GameCube utgave når de la det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå