Kristoffer33 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Hei håper noen kan gi meg noen tips. Holder på å legge opp Internett i garasjen. Har trukket og koblet kabel fra ruter i huset til garasjen og får nett via kabel til datamaskin. Nå har jeg tenkt å sette opp en ruter i garasjen for å få det trådløst. Noen som har noen tips? Inne har jeg en mobil ruter fra Telenor. TELENOR MBB RUTER H. B818-260. I garasjen tenkte jeg bruke den gamle, en zyxel P2812. Hvordan går jeg frem for å dette til? Ønsker å ha samme navn og passord som inne. Legger ved et bilde av baksiden. Skal jeg benytte wan? Tusen takk for alle hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Du bruker ikke to routere til dette. Bruk én router og ett access point. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Fleskefjeset skrev (11 minutter siden): Du bruker ikke to routere til dette. Bruk én router og ett access point. Går fint an å sette den som aksesspunkt. Sett kabelen inn på router i garasjen til LAN. Ikke bruk WAN. Sett opp nettverk, og skru av DCHP på den routeren du skal bruke som kun aksesspunkt. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Her er en med samme problemstilling som fikk det til: Endret 16. februar 2020 av Thor. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Moderatormelding: Fjernet noen innlegg som var lite relevant for andre enn de to som diskuterte ordvalg. Tilbake til saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå