Dufen Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Låsen min (3 koders Yale) har satt seg i den posisjonen man ser på bildet. Koden jeg har satt åpner ikke låsen. Tips? Endret 16. februar 2020 av Dufen feil bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Hvordan setter du ny kode? Trykker den ned i nåværende posisjon? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Ja, den skal bare trykkes ned i den posisjonen man ser og så kan man sette ny kode. Denne virker å ha låst seg helt i denne posisjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Får du trykkt ned bøylen i det hele tatt? Får du presset ned sånn at et av kodehjulene blir trangt å rotere samtidig som du trykker ned? Hvis du trykker ned å roterer det hjulet som går tyngst til det "løsner" og fortsetter til neste (og neste) så kanskje den "åpner" seg igjen. Endret 16. februar 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2020 Kasserte låsen, riklet forsiktig på bøyla mens jeg roterte på tallhjulene, og hjulene løsna fra låsen... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå