sindre313 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Skal ha meg ny musmatte til MX500'n min og lurer på hva som er best av: Steelpad 4S og fUNC Surface 1030? Jeg har Mouse Skatez fra før! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fUnc! menneh vet ikke helt åssen steelpad er da men jeg hadde gått for fUnc! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fUnc! menneh vet ikke helt åssen steelpad er da men jeg hadde gått for fUnc! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 FunC og steelpad skal fungere ganske godt i CS ihvertfall og begge to passer alle spill. Det er jo de beste musemattene der ute men de fleste som spiller profesjonelt online-gaming bruker Func. Gå for Func! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jeg bruker mx500 og fUnc.... Det sier vel litt en uber uber uber uber 1337 kar som meg har jo alltid det beste Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har også func, og anbefaler den på det varmeste! Musa sklir som om den var på is Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fUnc og mx500 hos meg og. Det sitte så ei kula det ja Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 fUnc og intelli4.0 her. Vakkert! Fikk rabatt på DI ved kjøp av begge idag. 600 schpenn. Det ekstra digge med funk, er at du kan velge overflate(to forskjellige sider). Platen hviler på et gummifundament. -> NO SLIP! Før dette hadde jeg everglide, som forøvrig er en skikkelig drittmatte! Bl.a. dobbelt så tykk som fUnc, + at den sklir rundt på skrivebordet som en ape! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Våre venner over på ocshoot testet nettopp en Steelpad 4D. Mulig det er av interesse å lese artikkelen. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå