Luakon Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Hei Jeg har passat 2010 modell 4 motion som har gått 260 000km hvor jeg merker for to dager siden noe ulyd fra motor som jeg ikke klarer å definere selv. Når jeg kjører normalt og trykker på gassen kommer ulyd "ziiii konstant ved gass altså.. Jeg vet ikke om det er turbo problem eller svinghul. Tenkte å sende hos vw for å se hva det er, fordi jeg klarer ikke å definere selv. Alle service er fulgt til bilen og vedlikeholdt Kan noen komme med tips? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Kan være mye forskjellig, alt fra eksoslekkasje, sprekk i en slange og slike ting er sannsynlig. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 kremt skrev (3 minutter siden): Kan være mye forskjellig, alt fra eksoslekkasje, sprekk i en slange og slike ting er sannsynlig. Så det kan ikke være turbo eller svinghjul, pga slike deler koster mye Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Kan helt klart være det også. Søk på f.eks "dmf flywheel rattle" og se om det ligner lyden du har. Ganske vanlig på slike biler og koster ca 20-25 tusen å bytte svinghjul og clutch. Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) kremt skrev (52 minutter siden): Kan helt klart være det også. Søk på f.eks "dmf flywheel rattle" og se om det ligner lyden du har. Ganske vanlig på slike biler og koster ca 20-25 tusen å bytte svinghjul og clutch. Ja fordi hver gang jeg starter bilene morgonen og bilen er kall kommer det kakle lyder fra motor i 5 min og det er svinghjulet. Men jeg klarer ikke å definere om det er svinghjul når jeg trykker på gassen. Tenker å sende hos vw og få skjekket pga jeg har ikke noe garasje å jobbe på vinteren. Endret 15. februar 2020 av Luakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå