Gavekort Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Karl, Fredrik og Jan-Ove ( @Evil-Duck ) kjent fra vår podcast Forumet prøver seg på Twitch livestreaming denne søndagen! Vi begynner på søndag kl. 18:00 og kan by på 2+ timer med Sea of Thieves og Prop Hunt. Det er rom for tilbakemelding og improvisasjon underveis, så gjerne skriv til oss i chatboksen. For de som er kjent med vår podcast så kan man forvente en livestream med lettbeint humor, mye fjas og generelt lav kompetanse. Vi har følgende perspektiv som er tilgjengelig i dag. Flere kan komme i fremtiden: Vi sees på søndag! 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Haha, "verdens beste live-stream i følge min mor" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Det har blitt verifisert som en sannhet. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Haha Blir det sånn at det dere livestreamer blir liggende på Twitch som en video som kan sees senere? Jeg kunne tenkt meg å se dette, men foretrekker å se videoer jeg kan pause istedet for å måtte følge med på en stream. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg tror det skal komme en VOD du kan se på ja. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Virker som de er mer opptatt med å spille Sea of Thieves enn Podcast. Når begynner den? Edit: Trodde det var den vanlige podcaste, men ser nå i førstepost at det bare er en vanlig gaming stream. my bad. Endret 16. februar 2020 av Merko. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Merko. skrev (36 minutter siden): Virker som de er mer opptatt med å spille Sea of Thieves enn Podcast. Når begynner den? Edit: Trodde det var den vanlige podcaste, men ser nå i førstepost at det bare er en vanlig gaming stream. my bad. Kommer ny podcast snart Vet de spilte inn noe spennende igår Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 GiaMahan skrev (1 time siden): Kommer ny podcast snart Vet de spilte inn noe spennende igår Ok. Trodde først at de prøvde på en ny vri med podcast i "videoformat". Synd at de må bruke forumet på å reklamere for sine private Twitch-kanaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Merko. skrev (7 minutter siden): Ok. Trodde først at de prøvde på en ny vri med podcast i "videoformat". Synd at de må bruke forumet på å reklamere for sine private Twitch-kanaler. Vi gjør dette kun i forumsammenheng, så vi reklamerer ikke for oss selv, men forumet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Merko. skrev (12 minutter siden): Ok. Trodde først at de prøvde på en ny vri med podcast i "videoformat". Synd at de må bruke forumet på å reklamere for sine private Twitch-kanaler. Twitch tillater ikke felleskanaler. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg er positiv til at de prøver ulike ting, også er det veldig hyggelig og avslappende, å se på andre som spiller. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Takk for den. Vi prøver å lage litt liv for forumet gjennom podcast- og streaming-prosjektene, så ser vi hva folk liker best. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Gavekort skrev (53 minutter siden): Twitch tillater ikke felleskanaler. Hva mener du med felleskanaler? Hvorfor ikke bare opprette en feks. "Diskusjon.no"-Twitchkonto, så bruke tjenester som whereby.com. Det hadde vært mye mer interessant podcast Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Merko. skrev (4 minutter siden): Hva mener du med felleskanaler? Hvorfor ikke bare opprette en feks. "Diskusjon.no"-Twitchkonto, så bruke tjenester som whereby.com. Det hadde vært mye mer interessant podcast Vi kan ikke ha en kanal som kan brukes av alle oss. Twitch er lagt opp slik at kanaler er personlige og show er et samarbeid mellom kanaler. Det er absolutt mulighet for å kjøre live podcasting også, så det kan noteres. Men akkurat dette prosjektet her er egentlig bare for å utforske nye beiter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2020 Noen highlights fra dagens stream: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå