Mannoslo Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Har prøvd å finne en vanlig og hyggelig dame med store hengebryster på forskjellige datingsider. Har prøvd å forklare at innsiden er viktigere enn kropp og utseende. Jeg har søkt en dame som er mellom 50 og 70. Har skrevet at jeg ikke søker tilfeldige forbindelser. Hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) Mannoslo skrev (4 timer siden): Har prøvd å finne en vanlig og hyggelig dame med store hengebryster på forskjellige datingsider. Har prøvd å forklare at innsiden er viktigere enn kropp og utseende. Jeg har søkt en dame som er mellom 50 og 70. Har skrevet at jeg ikke søker tilfeldige forbindelser. Hvorfor blir jeg ikke tatt på alvor? Klovner blir ALDRI tatt på alvor. Ihvertfall ikke selvmotsigende klovner. Endret 15. februar 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Kanskje utelukke ordet bryst kan hjelpe på? 1 Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Selv damer med store hengebryster liker nok ikke å tenke på seg selv som damer med store hengebryster. Si heller at du ikke er så opptatt av vekt og utseende. Du får besiktige de når de dukker opp. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 hahaha ler meg halvt i hel ... men for å summe meg ... DU! damer med hengepupper er vanskelig å finne. Ikke fordi det er så lite hengepupper der ute, men rett og slett fordi 1. damer vil ikke høylytt innse at de faller inn i den kategorien at de har hengepupper. eller 2. de har innsett at de har hengepupper men blir passelig forbanna hvis noen skal påpeke dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg