Gjest d4764...eb5 Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Er det greit å bli sur for dårlig sex (en gang)? Vi hadde fyllesex og jeg brukte glid, og hadde ikke noe spess foreplay. Ganske dustete av meg men. Nå er hun sur på meg pga dette. Vi har vanligvis god sex, så skjønner ikke hvorfor hun henger seg opp i den ene gangen jeg er lat. Anonymous poster hash: d4764...eb5 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) Ja, det er det. Vis respekt, unnskyld deg, gjør/kjøp noe fint/restaurantbesøk/massasje og make nice. Endret 15. februar 2020 av Taurean 3 Lenke til kommentar
Gjest 8cd55...24a Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Om du bare har kjørt den inn tørr forstår jeg godt hun er sur. Det er veldig vondt og gir følelsen av brannsår i skjeden. Glid hjelper ikke om hun er tørr og lite kåt, det kan bli vondt uansett. Si unnskyld du så ordner det seg nok! Anonymous poster hash: 8cd55...24a Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Hun er nok ikke sur på grunn av dårlig sex, men fordi du brukte henne som en runkesokk og ga faen i hvordan opplevelsen var for henne. Og det har hun helt rett i. "Den ene gangen du er lat" tar du deg en håndjager i stedet. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Noen kvinnfolk tror de skal alltid skal oppvartes og at hennes seksuelle nytelse er ditt ansvar. Slike kvinner bør dumpes til fordel for noen som kan gi og ta. 1 Lenke til kommentar
Gjest 8cd55...24a Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Invader Zim skrev (17 timer siden): Noen kvinnfolk tror de skal alltid skal oppvartes og at hennes seksuelle nytelse er ditt ansvar. Slike kvinner bør dumpes til fordel for noen som kan gi og ta. Så å bruke dama si som runkesokk er helt innafor? Bare drite i å ta på henne, se på henne - helt greit å stikke den inn, komme etter 3 sek og så si god natt? Aldri møtt menn med slike holdninger men ok. Anonymous poster hash: 8cd55...24a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Gjest 8cd55...24a skrev (3 timer siden): Så å bruke dama si som runkesokk er helt innafor? Bare drite i å ta på henne, se på henne - helt greit å stikke den inn, komme etter 3 sek og så si god natt? Aldri møtt menn med slike holdninger men ok. Anonymous poster hash: 8cd55...24a Da har du antagelig ikke møtt mange menn (eller kvinner). "Helt greit"? Tja. Begge kjønn blir skuffet av sex i ny og ne. 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Aldri skjønt hvorfor det er mannen sin jobb å få kvinnen til å komme? Går no an å ta litt ansvar selv Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Håper, for din skyld, at hun samtykket til å "kjøre" tørt, ellers er dette voldtekt. Skjønner veldig godt at hun er sur. Be om unnskyldning og vis deg fra din beste side. Spandér eller lag en flott middag, gjerne kjøp noen roser og aldri gjør slikt igjen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Villfaren skrev (55 minutter siden): Aldri skjønt hvorfor det er mannen sin jobb å få kvinnen til å komme? Går no an å ta litt ansvar selv Da kan mannen bruke høyrehånden på seg selv Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 TwoFace skrev (23 minutter siden): ellers er dette voldtekt. Når du misbruker det ordet slik du gjør her så forsvinner litt av meningen. Åpenbart ville hun ha sex. Kanskje ønsket mer forspill eller litt lengre samleie. Men det er da milevis fra voldtekt. 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Dubious skrev (1 time siden): Da kan mannen bruke høyrehånden på seg selv Hva om han er venstrehendt? ? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Gjort er gjort, neste gang gir du henne skikkelig foreplay og lar henne komme. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Nettels skrev (33 minutter siden): Hva om han er venstrehendt? ? Da får han en ny opplevelse 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Alle har ansvar for eget seksualliv, unntatt kvinner. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Dubious skrev (7 timer siden): Da kan mannen bruke høyrehånden på seg selv Hehe ok, merkelig utsagn. Mannen har en penis, kvinnen en vulva. Begge parter har lyst på det den andre har. I hvilken verden er det da å forvente at mannen skal gjøre all jobben? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 17 minutes ago, Villfaren said: Hehe ok, merkelig utsagn. Mannen har en penis, kvinnen en vulva. Begge parter har lyst på det den andre har. I hvilken verden er det da å forvente at mannen skal gjøre all jobben? Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet. Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme. Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt? 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Atib Azzad skrev (3 timer siden): Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet. Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme. Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt? Hæ? Les engang til og se om mitt svar i det hele tatt gjelder TS Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Miri skrev (16 timer siden): Alle har ansvar for eget seksualliv, unntatt kvinner. Å ha ansvar for egen orgasme betyr ikke at den andre partneren kan si "jeg driter i deg, fiks deg sjæl". Det betyr at en har ansvar for å kjenne seg selv godt nok og vite hva en liker og ikke liker, slik at man kan kommunisere sine ønsker til den andre parten. Det er noe helt annet enn å bare bruke dama som runkesokk, slik som TS ser ut til å ha gjort her. Det er i beste fall egoistisk og hensynsløst – hvis mine sexpartnere ikke brydde seg noe om min egen trivsel og nytelse under akten så ville det ikke blitt mye sex på dem, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Atib Azzad skrev (20 timer siden): Det er vel ikke etablert at dette er scenarioet. Dersom TS bare har gunnet på helt tørt, er det jo litt urimelig å si at damen må ta hensyn til egen orgasme. Om du satt og runket, og noen kom og slo deg gjentagende på penis, ville du ansett orgasme som eget ansvar, eller tenkt at du ble aktivt motarbeidet fra å nå målet ditt? Jeg tror jeg ville stoppet masturbasjonen og brukt den nå ledige hånden til å druse til han som slår penisen min mens jeg runker.. (med mindre jeg oppdager en ny sadomachochistisk side av meg selv). Si at hun i utgangspunktet samtykket, da må hun ta deler av ansvaret mener jeg. Han insjer, men hun samtykker, klart er initiativhaveren i en posisjon som gjør det naturlig å anta at han tar en større prosentvis del i orgasmeansvarsfordelingen i kontrast til at begge er like villige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg