JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kjøpte nettop to TT Silent Boost fra HWB i god tro at disse var av SLK kvalitet med en stille (21dbA) vifte på. Disse to ble satt på en 2500+ barton hver og montert på et k7d master hovedkort. Det første jeg tenkte det øyeblikket jeg fyrte de opp var "21 db my ass". Og nå ser jeg at microplex skriver dette: NB! Viften som benyttes er sannsynligvis en Panasonic Panaflo FBL08A12M med et støynivå på 28 dB(A), ikke 21 dB(A) som oppgitt av Thermaltake. Jeg vil bare at alle skal vite dette før de eventuelt kjøper denne kjøleren. Jeg ser nå at jeg heller skulle ha valgt et par TT Volcano 11 som selges til samme prisen, men siden HWB ikke oppgir db så regner jeg med at jeg ikke har mulighet for å bytte de pga feilmerking e.l. Jeg lurer også på om det gjelder for alle TT SB kjølere, eller bare de HWB/microplex har tatt inn. Og hvorfor microplex tydeligvis ikke er helt på topp av situasjonen også. (forgive my lousy norwegian, I'm 70% more retarded in the morning than usual) Lenke til kommentar
Templar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Thermaltake har sykkelig "made in china" finish på over halv delen av sine produkter. Sett paintjobben på TT Svarte PSUer.. som en 8 åring har gjørt dette. Ellers har dem en og en god og komplett produkt men dem klarer ellers vanligvis synes jeg at være typiske "asiatisk" ukomplett produksjon produsert en sweatsjoppe. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå