TimeTwister Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei. Har mdk 9.2, 2.6 kernel og har gått over fra kde 3.1 til 3.2 pre. Med gamle 3.1.3 kunne jeg ved å logge ut bruker, si at jeg ville reboote og at bootloader skulle starte automatisk ett av meny valgene, (feks i og med at jeg har dual boot er det kjekt ved å gå fra det ene OSet til det andre). Nå har jeg ikke lengre den valgmuligheten, noen forslag til hvordan jeg kan få den opp igjen? TimeTwister Lenke til kommentar
dvj Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 altså du ser ikke windows i menyen når du starter maskinen, ekker du ser ikke kde 3.2 i valgmenyen når du skal logge inn grafisk? hvis du ikke får OS meny i oppstart, prøv å kjør kommandoen lilo eller grub som root Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har aldri sett en såpass stilig utloggingsmeny i KDE, det må være en Mandrake-patch Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Skal gjøre et tappert forsøk på å forklare nærmere... Når du kommer til innlogginsmenyen i kde 3.1.3 med mdk, har du et alternativ som gjør at du kan si at den skal starte opp på nytt, hvor valgmulighetene feks: linux linux_fb failsafe windows hva_nå_enn_du_måtte_ha_i_bootloaderen_din Noen som vet hvordan du for aktivert den igjen i 3.2 pre? Nå har jeg bare muligheten til å reboote (uten forvalg for lilo), eller slå av. TimeTwister Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ja det er at mandrake prøvde å lage en ny sann kdm som det heter men ta å instalere den kdm heter pakken og i det mandrake control center så er det hva vil du velge av mdkmd eller kdm, velg kdm der du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå