Håvard Fossen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Kraftig vekst for Ice [Ekstra] Lenke til kommentar
sandtid Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 det er litt begrenset båndbredde 1/2 veis ut i månen, men venter en 20 minutter 30 minutter kommer en inn på nettavisen, vg dagbldet Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Da er det vel på tide å bytte abonnement? 2 Lenke til kommentar
สูง โทรลล์ Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Er veldig godt fornøyd med Ice men samtidig veldig misfornøyd med Telia. Mine ice+ data mister dekningen fordi våre samsung mobiler nesten alltid foretrekker Telia sine basestasjoner. Da hjelper det lite med 1000 gb data og 6 gb Telia data fordi selv i godt dekningsområde så bruker mobilen fortsatt Telia sitt nett og når de 6Gb er tomt ja da er det slutt. Fryktelig irriterende og kundeservice har ingen mulighet til å hjelpe meg når jeg ber om reservasjon mot oppkobling i telia sitt nett. Den dagen Ice lar kundene sine reservere seg mot oppkobling i telia sitt nett enten permanent eller midlertidig igjennom ice appen, den dagen tror jeg Ice sin kundevektst til eksplodere. Jeg har gått over til Telia x mens jeg venter på at Ice skal ordne dette problemet og jeg håper det skjer fort fordi jeg vil bruke et rent ice abonnement med masse ice+ data :-) 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det skal du vel kunne skru av selv på telefonen? På min Huawei har jeg mulighet til å skru av automatisk valg av nett og telefonen vil deretter kun koble seg opp mot nett jeg selv har godkjent. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Sitat Antall smartmobilabonnenter økte i fjerde kvartal 2019 med 18.000, en vekst på 29 prosent sammenliknet med fjerde kvartal 2018. Omsetningen økte 36 prosent i fjerde kvartal, sammenliknet med året før. Hvorfør økes det? lavere priser mot telia og telenor? Hvorfor ekstra artikkel? ingen ting i artikkelen tyder på man må betale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå