Gå til innhold

JoachimR sin nyttårsrakett.

Jon@s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me savner gode gamle Thunder kings.  :(

Word :(

###### så gøy det var på ungdomsskolen. Det ble fyrt opp thunder-king innendørs og utendørs, tilogmed en inni veggen :D

*mimre*

Det ble fyrt av thunder king innendørs flere ganger da jeg gikk på ungdomsskolen. Det smalt så høyt at jeg trodde hele skolen skulle rase sammen. Det ble imidlertid en brå slutt på moroa da en uskyldig stakkar som stod litt for nærme fikk ødelagt hørselen. Ikke noe særlig. Fyrverkeri skal smelle, men fargene er vel så viktige.

Thunder king klarer jeg meg godt uten.

Lenke til kommentar
Art. 314 Matador nr. 10!!! de rakkettene er BRA!! spes den som er grå!! :yes:

De drønner som et H*****! Det kan jeg garrantere dere! ;)

Spanske og Tyske raketter er tingen ja. De er overlegne de andre, og spesielt når man ser på den fysiske størrelsen. Men jeg får desverre ikke tak i slikt her. Her er bare den vanlige kinesiske papphaugen på størrelse med en 1.5L colaflaske, med en halv teskje krutt... Gjerne til 100 kroner stykket :roll: Derfor har jeg droppet raketter fullstendig i år. Bare batterier på meg :thumbup:

*Skal se om jeg finner en fyrverkeri tråd fra i fjor*

Lenke til kommentar

Denne hadde jeg ifjor, kjøte den i sverige. Festlig sak :thumbup:

Art. 531 Army Box

En stor trekasse full av effekter, kun en påtenning og et meget underholdende fyrverkerishow starter.

Starter med hylende effekter, fortsetter med buketter og knall i flotte variasjoner. Avslutter med 3 luftbomber med gull brokade + 3 kjempe drønn.

Maksimal stigehøyde: ca 80 meter

Artikkelens størrelse: 26 x 58 x 28 cm

Netto pyroteknisk vekt: 987 gram

Salgsforpakning: 1 ks

Transport forpakning: 1 ks

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...