Jon@s Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 4TH OF JULY SPECTACULAR Artikkel nr. 3 fra toppen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) JA!!!! (hadde lignende Juli den fjerde!) EDIT: Selv om det kanskje burde hett "JoachimRs nyttårsrakett". men sin-formen er vel lovlig den også.. Endret 29. desember 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Alltid like patetisk å se pappa'ne i gata skryter og kjøper seg flest og størst raketter, for å etterpå skryte over hvor mange dollar de har brukt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 i USA skyter man alle rakettene July 4, og da har vi tilstander som ligner norsk nyttår... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Art. 314 Matador nr. 10!!! de rakkettene er BRA!! spes den som er grå!! De drønner som et H*****! Det kan jeg garrantere dere! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 /me savner gode gamle Thunder kings. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 /me savner gode gamle Thunder kings. gjorde nyttårsaften mye kjekkere! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 /me savner gode gamle Thunder kings. Word ###### så gøy det var på ungdomsskolen. Det ble fyrt opp thunder-king innendørs og utendørs, tilogmed en inni veggen *mimre* Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 /me savner gode gamle Thunder kings. Word ###### så gøy det var på ungdomsskolen. Det ble fyrt opp thunder-king innendørs og utendørs, tilogmed en inni veggen *mimre* Det ble fyrt av thunder king innendørs flere ganger da jeg gikk på ungdomsskolen. Det smalt så høyt at jeg trodde hele skolen skulle rase sammen. Det ble imidlertid en brå slutt på moroa da en uskyldig stakkar som stod litt for nærme fikk ødelagt hørselen. Ikke noe særlig. Fyrverkeri skal smelle, men fargene er vel så viktige. Thunder king klarer jeg meg godt uten. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Art. 314 Matador nr. 10!!! de rakkettene er BRA!! spes den som er grå!! De drønner som et H*****! Det kan jeg garrantere dere! Spanske og Tyske raketter er tingen ja. De er overlegne de andre, og spesielt når man ser på den fysiske størrelsen. Men jeg får desverre ikke tak i slikt her. Her er bare den vanlige kinesiske papphaugen på størrelse med en 1.5L colaflaske, med en halv teskje krutt... Gjerne til 100 kroner stykket Derfor har jeg droppet raketter fullstendig i år. Bare batterier på meg *Skal se om jeg finner en fyrverkeri tråd fra i fjor* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Denne hadde jeg ifjor, kjøte den i sverige. Festlig sak Art. 531 Army Box En stor trekasse full av effekter, kun en påtenning og et meget underholdende fyrverkerishow starter. Starter med hylende effekter, fortsetter med buketter og knall i flotte variasjoner. Avslutter med 3 luftbomber med gull brokade + 3 kjempe drønn. Maksimal stigehøyde: ca 80 meter Artikkelens størrelse: 26 x 58 x 28 cm Netto pyroteknisk vekt: 987 gram Salgsforpakning: 1 ks Transport forpakning: 1 ks Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor lenge varte den? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.sveafireworks.com og http://www.starpyro.no/ har videoer av fyrverkeri. Kan være smart og se hva man får før man kjøper Den trekassen "army box" minner meg litt om denne: http://www.starpyro.no/VIDEO/partybox.wmv Opplysningene som står om stighøyden stemmer ikke helt overens, men kanskje wabby kan kjenne den igjen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 noen som vet hvilke batterier eg bør kjøpe? Har tenkt på det Svea sier at er det kraftigste på markedet, men er ikke helt sikker på at det stemmer og husker ikke hvordan de var fra i fjor... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis du er på budsjett, og skal ha noe som varer litt og smeller kraftig, er det 25 skudds batterier som er tingen. Disse skal ikke koste over 50 kroner stykket. De fleste leverandørene har samme produktet, det er bare navnet som skiller. F-eks "Roaring frankee" "Thunder" "Crazy" "Explosive" http://www.starpyro.no/VIDEO/crazy.wmv Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvor lenge varte den? Ganske så lenge egentlig, noen syke smell på slutten Kassa er ypperlig til cd'er o.l. hvis du drar ut innmaten etterpå. Tøff boks Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 4TH OF JULY SPECTACULAR Artikkel nr. 3 fra toppen jesus! det er jo reine luftvernartilleriet! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 naboen pleier å ta med seg sånne nødraketter fra militæret som har fallskjerm.. de lyser ca 5 min, og de lyser sterkt.. + litt annet snadder da som smeller å lyser bra.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Og, det er veldig ulovlig... men kanskje du ikek blir tatt nyttårsaften, da ser ingen forskjell like vel?! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ingen som ser hvem som sender opp, hehe... dessuten er det vel mange politifolk som også ser sjarmen i det.. kan vel ikke være så farlig med noen soler vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg