DrDoogie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 "Kvalitets-søppel" - jadda... selv savner jeg en skikkelig "Dette er dritt, spam, forkastelig pervertert bullshit" avdeling. [0] Jeg er enig [0] Jeg er uenig Stem i vei - autonomous collective / anarcho-syndicalist commune er veien til "direct democracy"! Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Eh vel det er jo det man har SO3 for. Har du noe på hjertet, la oss lytte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uenig Stemme avgitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Eg er for å opprette en tråd der man kan poste crap som ikke blir tolerert i so3 eller som egen post. Seff med regler som spam osv.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så lenge det ikke går på brukerene av/i forumet, så er jeg definitivt for. Dessverre vil ikke dette konseptet gå i lag med resten av forumet, og reglene for dette. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg stemmer for. Jeg har en fetiche for den "post" knappen, og jeg blir mer og mer fullkommen for hver gang jeg trykker på den. En slik post ville gitt meg det siste puff til å bli Gud. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 [0] Jeg er enig Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg sitter jo greit på jobb og kjeder meg. La meg tenke... Skal jeg gidde å gjøre noe nå? Ps: Gjett hvem som er arbeidsledig den 1. 1. 2004! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stjel alle post-it lappene Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 [0] Jeg er uenig. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 0 Jeg vil ikke gi inntrykk av at jeg kunne være mer uenig enn det jeg faktisk ikke gir uttrykk for i denne ikke-yttringen. Snarere tvert imot. Lenke til kommentar
dork Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 [0] Jeg er enig. Kunne _aldri_ blitt mer enig. Ser at flere ikke er enig, men jeg mener _muligheten_ definitivt burde være tilstede, og at de som misliker det bare lar være å gå innom. Har vel egentlig savna et eget underforum dedikert til emnet, men det er vel udiskutabelt - så en enkel tråd hadde vært midt i blinken. Seffers Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Sånn som nå er denne tråden ganske grei å ha. Jeg sitter på jobb og ser på klokken. Den går tregt, og jeg har alle de siste innleggene i "Musikk, TV, Film", de jeg ville ha sist i "Web-design" og "Politikk / Relligion" er dessverre... Ja, som vi alle vet, offer for justismord, stengt. Og jeg har alltid holdt meg unna SO, helt siden "Jeg har siste ordet"-posten kom, den gangen i 2001, eller når det var. For en omfg lame tråd! Nei, slik holder jeg meg unna, men igjen... det er vel en slik en trådstarter mener. Med mindre han faktisk vil spamme, som er ulovlig i den tråden. Spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spamspam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spamspam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Stem i vei - autonomous collective / anarcho-syndicalist commune er veien til "direct democracy"! Anarcho-syndikalist, du har forstått det Og ja, jeg er for. Ingenting er som litt spam for å dra databasen til hardware ned til det hinsidige. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Ingenting er som litt spam for å dra databasen til hardware ned til det hinsidige. "Chutulhu calls upon the hw.no database to join him in the depths of darkness..." EDIT: Nei se det, der var smilies'ene fikset. Endret 31. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå