Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Var lei av spilling i går natt, så jeg begynte å på en side for en klan, som ikke finnes (fantes ). Uansett, siden jeg har begynt kan jeg like godt avslutte: link Siden er html, ikke en PS skisse. Det er bare et screenshot. Lukter kritikk og taler om copyright på de tre bildene nederst som egentlig ikke passer inn i det hele tatt. Samt mangel på farger, men jeg liker å jobbe i svart/hvitt så... Noen av dere har virkelig peiling, så jeg håper jeg får et par hint om hvordan jeg kan bedre siden en smule. På forhånd takk Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skal vi se... Logoen passer ikke sammen med resten Greiene på bunnen må bort // ser en smule dumt ut Dropp "//welcome to:" helt øverst Ja, det var vel det meste skulle jeg tro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for svar. Dropper ikke det på bunnen, høyrestiller //welcome to : litt mer, "//" ser jeg helle tiden på nerdete spillesider, så de lar jeg bli Logoen skiftes vel ganske ofte vil jeg tro. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Syns Cola mangler som "this keeps us going".. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Syns Cola mangler som "this keeps us going".. jepp siden var fin den Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Banneren var totalt upassande, og sida var generellt litt kjedelig - ingen farger, berre ganske luftfyllte ruter med menyer i...... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du burde i det minste kjørt headeren i samme stil som resten av siden. Ellers veldig sort/hvitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå