Blib Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Okay, jeg har altså en N6600 Så har jeg fått satt opp MMS, GPRS, Opera og alt fungerer ganske strålende. Abbonement hos Telenor. Men emails derimot, det er en annen sak. Jeg har satt opp "Telenor GPRS" som tilgabgspunktet (Samme som fungerer for "Tjenester" - N600s innebygde nettleser) og bruker en emailkonto jeg har hos Telenor. ([email protected]). Brukernavnet og passordet er rett fyllt inn. innk. e-postserver: pop3.online.no utgående: smtp.online.no postkassetype: pop3 sikkerhet: på APOP: av Når jeg da prøver å koble meg til så står den bare og surrer. Greier ikke koble til. Hva er feil? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv å sett mailen til Imap4...og ikke POP3. AKIRA Lenke til kommentar
galant Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Du må bruke en annen tilkopling.. det måtte ivhvertfall jeg. Men jeg ser at telenor ikke har laget den ennå.. Netcom har ihvertfall det.. Men du kan jo gå inn på www.nokia.no/phones/6600 og velge konfiguere, så tror jeg at du kan få det til. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Opera og alt fungerer ganske strålende. prøv å bruk samme tilkobling som du bruker for å få opera til å fungere... jeg har netcom selv, og for å få både opera og epost til åå funke måtte jeg bruke "internet.netcom.no" som tilgangspunkt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå