Mortmelon Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Hei, denne fulgte med en Nissan X-trail 2008 vi kjøpte brukt. Er det noe som faktisk hører til bilen, eller noe forrige eier bare ikke tok ut? Er ut som 3/8 eller 1/2 firkantfeste på ene siden, men hva er selve stanga, og kula på andre siden til? Kula er firkantet på en måte. Reservehjulet ligger under plata i bagasjerommet og kan tilsynelatende skrus ut for hånd. Ei heller passer stanga på sveivejekken. Stanga har ikke noen sted i bilen den hører hjemme, ligger bare løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Har en Nissan X-trail 2008 selv. Har ikke sett den stanga. Du kan jo spørre forrige eier hva hen bruke den til. Edit: Mulig det er en stør. Endret 13. februar 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Mortmelon Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Gadden skrev (1 time siden): Edit: Mulig det er en stør. Du, jeg synes ikke det ligner særlig på en fisk, og Google er ellers lite hjelpsom. Hva er en stør? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Nærmeste "Stør" jeg finner er spett Lenke til kommentar
El burro Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Har noe lignende på min Land Cruiser som er for å sveive ned reservehjulet og starte motoren for hånd, men tviler på at den på bildet er noe som hører til din bil. Kan være til en annen bil eller til å bruke på hydraulisk flaskejekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mortmelon skrev (1 time siden): Du, jeg synes ikke det ligner særlig på en fisk, og Google er ellers lite hjelpsom. Hva er en stør? Hmm. Tenkte egentlig at ingen ville tråkke i den gamle fella. "Stør er noe en stikker i r... på den som spør". En gammel klassiker der altså. Den "støren" var ikke tilstede i noen av de to X trailene våre, så den hører mest sannsynlig ikke til bilen. Lenke til kommentar
Mortmelon Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2020 Takk for svar. Legger den på mellomoppbevaring i garasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå