BizzyX78 Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) ----- +Peteguy ----- - Tuning og Customization er et viktig aspekt ved racing. Med mindre det ikke undertrykkelig er ett "Stock-Car"-race. Så jeg ble skuffet over mangelen der i så måte. Helt siden jeg spillte "Street Rod Nr.1. (1989)" og "Street Rod Nr.2. (1991)" så har jeg digget customizing. ----- Det at dem har lagt mer fokus på karakterer er ikke så veldig negativt. Som det heter i utrykket... "Det er ikke verktøyet som er viktigst, men snarere hvor godt man bruker det." I så måte er en bil et verktøy. Så hvodan et race ender kommer svært mye an på hvem det er som sitter bak rattet. Det kan skje, men det er lite sannsynlig at en amatør slår en pro-driver i et race. ----- Da passer det seg fint med forskjellige karakterer med varierende grad av ferdigheter bak rattet. Så det at man møter vanskeligere og vanskeligere motstandere viser til progresjon. Og at det i så måte er et mål å kunne klare å slå den gitte motstanderen i ett eller flere race. ----- Det at man kommer til et punkt i spillet der man møter en fustrerende vanskelig motstander. Det kan være tøft, ja... Men desto større og kraftigere er æresfølelsen når man klarer å slå denne motstanderen. ----- Endret 15. februar 2020 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå