Gå til innhold

CS problem, joining av servere

Anbefalte innlegg

Vi er 4 kamerater som sitter i LAN og tenkte vi skulle spille litt CS på internet og vi vil gjerne spille på samme serveren. Det som er problemet er at vi ikke klarer å joine med mer enn 2 klienter pr. server. Jeg lurer på om dette har noe med serveren eller med nettverket (ruteren) her hjemme å gjøre ?

Har en Telenor 1024/256 linje og deler den med en SMC Barricade ruter.

Er det noen andre som har opplevd lignende problem, eller vet hvordan jeg kan fikse dette, eller om det i det hele tatt går an å fikse ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Telenor 704/128 og en eller annen Billion router. Før skjedde dette også for meg, men nå funker det fint med 4 på samme server.

Vet ikke hva som må gjøres, men prøv å froandre instillingene på rate og cl_updaterate i cs. Hvis ikke må det trolig være noe med routerinstillingene.

PS. Går ut ifra at alle har separate CD-keyer her.

Lenke til kommentar

Alle har seperate CD'keyer ja.

I CS vises det bare som

Retrying ...
Retrying ...
Retrying ...
Retrying ...

Så jeg tror ikke det har noe med serveren å gjøre. Forstår heller ikke hvordan rate og cl_updaterate har noe å si, men det kan jo godt hende.

Jeg holder en finger på ruterproblemer, men er veldig usikker på hvordan jeg skal få fikset det :/. Får se om jeg kan finne noe informasjon på det store nettet ;p

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...