Gå til innhold

CS Condition Zero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Condition Zero er IKKE ute.

 

En lame og kjedelig SP verson som mangler MP er ute og den er langt fra slik CZ virkelig kommer til å bli.

 

CZ står fortsatt som TBA på www.tothegame.com og jeg gleder meg til release og avhenger meg ikke av noe dårlig verson som ikke selges i butikkene og som må lastes ned fra nett. Dette spillet var noe som kom ut på nett samtidig som HL2 betaen som heller ikke var offesiell.

Lenke til kommentar

Her er det åpenbart endel misforståelser ute og går. CS:CZ er IKKE sluppet, det som

finnes ute på diverse warez-sider er en versjon som etter det jeg har sett ikke ligner

grisen, og forhåpentligvis ikke er noe i nærheten av hva det ferdige spillet vil bli. Den

versjonen som ligger ute nå er sannsynligvis noe av det materialet som ble stjålet fra

Valve tidligere i høst, sammen med deler av kildekoden til HL2

 

Forøvrig er CZ en singelplayerversjon av CS, og bygger på half-life enginen, sjekk ut

http://www.gamespy.com/previews/december02/csczpc/ for en aldri så liten preview.

Lenke til kommentar
Her er det åpenbart endel misforståelser ute og går. CS:CZ er IKKE sluppet, det som

finnes ute på diverse warez-sider er en versjon som etter det jeg har sett ikke ligner

grisen, og forhåpentligvis ikke er noe i nærheten av hva det ferdige spillet vil bli. Den

versjonen som ligger ute nå er sannsynligvis noe av det materialet som ble stjålet fra

Valve tidligere i høst, sammen med deler av kildekoden til HL2

 

Forøvrig er CZ en singelplayerversjon av CS, og bygger på half-life enginen, sjekk ut

http://www.gamespy.com/previews/december02/csczpc/ for en aldri så liten preview.

Akkurat som jeg sa. Støtter denne omtalen.

 

CZ er IKKE ute, og versonen som blir å komme ut vil ha MYE mere modes og sannsynelig bli mye kulere.

Lenke til kommentar

CZ er IKKE avhengi av noe half life. Ikke min versjon i alle fall. CZ min er en steam greie som bærer tydelige spor av at det ikke er ferdig. På full fis på grafikk kan man tydelig se at spillet er i mange små ruter, hvis man har et øye for slik da ;)

 

Synes CZ var patetisk og kjedelig samt irriterende. På vanlig cs så dør finden med 2-3 skudd i brystet med colt. Men her man man ofte tømme halve magazinet for å drepe noen. HE-en er bare en bløff. Man kan pent og pyntelig putte en HE 15 cm oppi røven på terroristen. Men like vel dør han ikke. (og for dere som kommer men en lame komentar der det står: Man dør vel ikke av en granat i ræva. Her sikter jeg til at granaten sprenger.)

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Det er ute, men det er nok desverre så dårlig at det aldrig skulle vært gitt ut.

Fysj å skam til CZ. :mad:

Er det noe rart da?

CS har vel alltid vært dårlig?

 

Neida, det var bra kanskje de 2 første ukene jeg spilte det.

Men på hver server jeg spilte det som kom de å slang slike fjortis ord, nOOb, newbie, omfg, LOL!!

 

Så jeg nøyer meg heller med gode ww2 spill.

 

:)

Lenke til kommentar

Hallo? har folk enda ikke fått med seg at den versjonen som finnes på supernova og andre warez-sites ikke er final release, langt langt derifra, og at den både med tanke

på det grafiske og spillbarhet sannsynligvis ligger LANGT (forhåpentligvis) unna det

ferdige resultatet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...