B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Noen andre her som har CZ?? Jeg har det og det er et kjempe bra spill...mye bedre grafikk enn det gamle!! Men jeg kommer meg ikke lengre nå på det Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jaha? det sier meg mye... kor har du kommet? kan du beskriv hvordan der ser ut der du sitter fast? for jeg runda det på 2dager MAXX kansje 1.5 dag å MEN jeg synes ikke csCZ er så bra... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 jeg er på taket av den båten når det er et helikopter skyter raketter etter meg..!!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har det kommet ut ? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er ute, men det er nok desverre så dårlig at det aldrig skulle vært gitt ut. Fysj å skam til CZ. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeppers, synes ikke egentlig grafikken er endret så grossalt som alle skal ha det til.. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er det noe likt CS da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Condition Zero er IKKE ute. En lame og kjedelig SP verson som mangler MP er ute og den er langt fra slik CZ virkelig kommer til å bli. CZ står fortsatt som TBA på www.tothegame.com og jeg gleder meg til release og avhenger meg ikke av noe dårlig verson som ikke selges i butikkene og som må lastes ned fra nett. Dette spillet var noe som kom ut på nett samtidig som HL2 betaen som heller ikke var offesiell. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Her er det åpenbart endel misforståelser ute og går. CS:CZ er IKKE sluppet, det som finnes ute på diverse warez-sider er en versjon som etter det jeg har sett ikke ligner grisen, og forhåpentligvis ikke er noe i nærheten av hva det ferdige spillet vil bli. Den versjonen som ligger ute nå er sannsynligvis noe av det materialet som ble stjålet fra Valve tidligere i høst, sammen med deler av kildekoden til HL2 Forøvrig er CZ en singelplayerversjon av CS, og bygger på half-life enginen, sjekk ut http://www.gamespy.com/previews/december02/csczpc/ for en aldri så liten preview. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Her er det åpenbart endel misforståelser ute og går. CS:CZ er IKKE sluppet, det somfinnes ute på diverse warez-sider er en versjon som etter det jeg har sett ikke ligner grisen, og forhåpentligvis ikke er noe i nærheten av hva det ferdige spillet vil bli. Den versjonen som ligger ute nå er sannsynligvis noe av det materialet som ble stjålet fra Valve tidligere i høst, sammen med deler av kildekoden til HL2 Forøvrig er CZ en singelplayerversjon av CS, og bygger på half-life enginen, sjekk ut http://www.gamespy.com/previews/december02/csczpc/ for en aldri så liten preview. Akkurat som jeg sa. Støtter denne omtalen. CZ er IKKE ute, og versonen som blir å komme ut vil ha MYE mere modes og sannsynelig bli mye kulere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dessuten er CZ standalone. (Det betyr at det ikke er avhingi av Half-Life) Denne versonen som er ute nå er avhengig av vanelig Half-Life. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 CZ er IKKE avhengi av noe half life. Ikke min versjon i alle fall. CZ min er en steam greie som bærer tydelige spor av at det ikke er ferdig. På full fis på grafikk kan man tydelig se at spillet er i mange små ruter, hvis man har et øye for slik da Synes CZ var patetisk og kjedelig samt irriterende. På vanlig cs så dør finden med 2-3 skudd i brystet med colt. Men her man man ofte tømme halve magazinet for å drepe noen. HE-en er bare en bløff. Man kan pent og pyntelig putte en HE 15 cm oppi røven på terroristen. Men like vel dør han ikke. (og for dere som kommer men en lame komentar der det står: Man dør vel ikke av en granat i ræva. Her sikter jeg til at granaten sprenger.) Takk for meg. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dessuten er CZ standalone. (Det betyr at det ikke er avhingi av Half-Life) Denne versonen som er ute nå er avhengig av vanelig Half-Life. nei? lasta ned CZ fra suprnova, og den er ikke avhengig av hl Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sikkert mulig. Men det er ikke den endelige versonen. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er ute, men det er nok desverre så dårlig at det aldrig skulle vært gitt ut.Fysj å skam til CZ. Er det noe rart da? CS har vel alltid vært dårlig? Neida, det var bra kanskje de 2 første ukene jeg spilte det. Men på hver server jeg spilte det som kom de å slang slike fjortis ord, nOOb, newbie, omfg, LOL!! Så jeg nøyer meg heller med gode ww2 spill. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ekke låv å ha cs:cz ennå , hakke kommet ut ! det er ikke bedre grafikk en cs, jeg ble skuffa når jeg så det Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hallo? har folk enda ikke fått med seg at den versjonen som finnes på supernova og andre warez-sites ikke er final release, langt langt derifra, og at den både med tanke på det grafiske og spillbarhet sannsynligvis ligger LANGT (forhåpentligvis) unna det ferdige resultatet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen andre her som har CZ??Jeg har det og det er et kjempe bra spill...mye bedre grafikk enn det gamle!! Men jeg kommer meg ikke lengre nå på det For en dårlig smak Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 For å svare på trådstarters spørsmål; nei, jeg har ikke CS:CZ! Av en eller annen merkelig grunn synes jeg ikke det er noe særlig morsomt å spille alpha/beta-versjoner av spill Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Trenger man CS for og spille Condition Zero, ER det foresten noen som hvet hvordan grafikkmotor det bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå