Gjest e2259...82b Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 I en ukes tid nå så har jeg hatt random vondt i alt fra skuldre, øvre rygg, øvre bryst og i armen, helt ned til tommelen. Er ganske random hvor og når det gjør vondt. Hindrer meg ikke, men begynner jo og bli litt lei liksom. Kan dette komme fra nakken? Fikk en slags krampe der etter og ha holdt hode i en ganske så feil stilling. Dette var samme dagen før jeg begynte og kjenne alt dette her. Vente litt til eller bør jeg få det sjekket opp? Eventuelt andre som har hatt noe lignende? Anonymous poster hash: e2259...82b Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Det er godt tenkeleg at dette er smerter som har oppstått på grunn av dårleg holdning, som ein gjerne får når ein går rundt og har vondt feks i nakken. Generelt må rådet alltid være å sjekke det opp om du er tvil. Sjølv enkel behandling som smertelindring kan ha stor effekt dersom nakkesmerter er årsaken ettersom smertelindringa kan få deg til å betre holdninga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå