Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg prøvde å forklare konseptet og noen av brukerne der for en dame jeg kjenner -hun ble sjokkert og lurte på om jeg køddet eller ikke.....

Det skjønner jeg godt. Det har vært så mye sykt, men det gikk jo bratt nedover etterhvert også. Til tider rene psykiatriske. Er vel kanskje noe av det som har gjort det gøy også. Så mange forskjellige folk.. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Tenk så fuckings sweet livet mitt hadde vært om Marte Bratberg lå ved siden av meg nå. I stedet ligger jeg ved siden av en pose med tortillas cheese.

Jeg må vel innrømme at det er litt forskjell der, ja. Jeg tar kvelden med Bangles-damen som er hottere enn hottest.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (36 minutter siden):

Det er korrekt. Hva heter hun ganske fremtredende sexologen? Spitznogle?

Så langt derifra! Hunner heter saa mæget som Vommine Børjalainen, og er halvt finsk, halvt troll. Men jeg vil IKKE anbefale henner.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Jeg unngår alt som har feministiske trekk. Har denne serien det?

Psyk serie, vet ikke helt hva du mener med feministiske trekk -at ALT er mannen sin feil? Vel her er det damer OG menn som synder for å si det slik

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, dengelgen said:

Psyk serie, vet ikke helt hva du mener med feministiske trekk -at ALT er mannen sin feil? Vel her er det damer OG menn som synder for å si det slik

Okay, skal gi serien en sjanse.

Var en serie jeg sluttet å se på for et par måneder siden jeg merket at den tok en feministisk retning. Husker ikke hva den het akkurat nå, men husker at jeg nevnte den i denne tråden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...