Sir Ale Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tenk så fuckings sweet livet mitt hadde vært om Marte Bratberg lå ved siden av meg nå. I stedet ligger jeg ved siden av en pose med tortillas cheese. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): VGD Off-topic mens jeg har vært aktiv der Jeg prøvde å forklare konseptet og noen av brukerne der for en dame jeg kjenner -hun ble sjokkert og lurte på om jeg køddet eller ikke..... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): I stedet ligger jeg ved siden av en pose med tortillas cheese. Til det Ale, sier jeg bare: Pryyyyyyyyyyyyyyyyyymph. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg prøvde å forklare konseptet og noen av brukerne der for en dame jeg kjenner -hun ble sjokkert og lurte på om jeg køddet eller ikke..... Det skjønner jeg godt. Det har vært så mye sykt, men det gikk jo bratt nedover etterhvert også. Til tider rene psykiatriske. Er vel kanskje noe av det som har gjort det gøy også. Så mange forskjellige folk.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Urovekkende nyheter om Marte for Ale. Jeg så på Instagram at hun hadde med seg en mann på tur her om dagen. Er nok opptatt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Helt ærlig, du gjør at jeg føler meg helt forvirraDu gjør meg dum, dum girlHva gjør du med meg, for baby ingen er som degGjør meg forvirraDu gjør meg dum, dum girl Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Tenk så fuckings sweet livet mitt hadde vært om Marte Bratberg lå ved siden av meg nå. I stedet ligger jeg ved siden av en pose med tortillas cheese. Jeg må vel innrømme at det er litt forskjell der, ja. Jeg tar kvelden med Bangles-damen som er hottere enn hottest. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Spennende å se hvem som får innlegg 20k. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Urovekkende nyheter om Marte for Ale. Jeg så på Instagram at hun hadde med seg en mann på tur her om dagen. Er nok opptatt. For de med +, og de som ønsker å legge inn noen aksjer, også hos Marte. https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/dd1JGq/ny-forskning-tre-egenskaper-som-gjoer-deg-attraktiv Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tainted Love avsluttet dagens episode av Why Woman Kill -flott! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 1 hour ago, dengelgen said: Tainted Love avsluttet dagens episode av Why Woman Kill -flott! Jeg unngår alt som har feministiske trekk. Har denne serien det? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 4 minutes ago, Ale-Fawk said: Spennende å se hvem som får innlegg 20k. Kanskje vi tipper den milepælen allerede nå på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (36 minutter siden): Det er korrekt. Hva heter hun ganske fremtredende sexologen? Spitznogle? Så langt derifra! Hunner heter saa mæget som Vommine Børjalainen, og er halvt finsk, halvt troll. Men jeg vil IKKE anbefale henner. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Jeg unngår alt som har feministiske trekk. Har denne serien det? Psyk serie, vet ikke helt hva du mener med feministiske trekk -at ALT er mannen sin feil? Vel her er det damer OG menn som synder for å si det slik 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 1 hour ago, dengelgen said: Psyk serie, vet ikke helt hva du mener med feministiske trekk -at ALT er mannen sin feil? Vel her er det damer OG menn som synder for å si det slik Okay, skal gi serien en sjanse. Var en serie jeg sluttet å se på for et par måneder siden jeg merket at den tok en feministisk retning. Husker ikke hva den het akkurat nå, men husker at jeg nevnte den i denne tråden.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Nyser nå, har sikkert satt ute på balkissen litt for lenge Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (14 minutter siden): For de med +, og de som ønsker å legge inn noen aksjer, også hos Marte. https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/dd1JGq/ny-forskning-tre-egenskaper-som-gjoer-deg-attraktiv Synd jeg ikke kan være på skolen om dagen. Da kunne jeg ha lest alle disse artiklene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Lite med dame-gifer men mange øl-gifer. Folk er tørste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg