Dask meg med en pakke salami Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Noe av det ærligste jeg har sett i dag. fawk Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ahhh for en deilig følelse å ha levert siste eksamen for semesteret. Lykkerus. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Sløst bort tid på VGD i dag for å argumentere mot vindturbiner/ vindkraftverk. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Personlig savner jeg Royu, Geers, Sampi, Reus, DeGuzman & Dinhoo. 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Skal dere stå på skøyter i morgen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ahhh for en deilig følelse å ha levert siste eksamen for semesteret. Lykkerus. Neste torsdag skal jeg drikke meg vanvittig horete. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Kommer litt an på hva jeg har spist. Når jeg har spist lakris, så har rakkeren en tendens til å lukte ekstra godt. Da er det bedre enn sex å ligge under dynen og lukte. Et besøk hos en sexolog kunne gjort seg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Ahhh for en deilig følelse å ha levert siste eksamen for semesteret. Lykkerus. Gratulerer! Så nå kan du drikke og herje vilt? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Gratulerer! Så nå kan du drikke og herje vilt? Det er korrekt, Deng! Blir to-dagers fylla imorgen og lørdag bare for å kickstarte balletten. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): TurboJenta LSK-fansen hang jo opp banner på Åråsen da det ble kjent at hun, som debattant på deres nettforum, hadde avgått ved døden:) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Et besøk hos en sexolog kunne gjort seg? Det er korrekt. Hva heter hun ganske fremtredende sexologen? Spitznogle? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (8 minutter siden): Når jeg har spist lakris, så har rakkeren en tendens til å lukte ekstra godt. Flott å se at Herren er kvalitetsbevisst og at De ikke sniffer hva som helst. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (11 minutter siden): Kommer litt an på hva jeg har spist. Når jeg har spist lakris, så har rakkeren en tendens til å lukte ekstra godt. Da er det bedre enn sex å ligge under dynen og lukte. Hahaha. Psykeste jeg har lest på en stund faktisk.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Det er korrekt, Deng! Blir to-dagers fylla imorgen og lørdag bare for å kickstarte balletten. Kjempeflott! Blir det med de jentene fra N-Norge? De virket ville Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kjempeflott! Blir det med de jentene fra N-Norge? De virket ville Jau, dei kjenne Nils Gaup Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): LSK-fansen hang jo opp banner på Åråsen Good times. Turbo var show. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kjempeflott! Blir det med de jentene fra N-Norge? De virket ville Jentene fra N-Norge bor i den leiligheten vi flytter inn i 1.juli. Så når de flytter ut, så skal vi være med på utflyttingsfesten deres i slutten av mnd. Så vi fester oss egentlig inn i en ny leilighet. Fin start det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Det er korrekt. Hva heter hun ganske fremtredende sexologen? Spitznogle? Tvilsomt. Hun har visst fått nok av menn. https://www.klikk.no/side2/underholdning/forelsket-i-christin-4045308 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 Hva skjedde egentlig med HYYYL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg