Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (9 minutter siden):

Nå gikk det uten publikum pga coronaen og det var ikke noe særlig

Kan vel kanskje oppsummere det med at 2020 egentlig ikke har vært noe særlig pga denne hersens coronaen så langt! Det gjelder også det meste av underholdning som for eksempel fotball uten tilskuere. Klarer ikke heeelt å engasjere meg. Men blir nok bedre når for eksempel PL starter. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Kan vel kanskje oppsummere det med at 2020 egentlig

Jeg gleder meg til 2021, allerede! 
Angående PL, så hørte jeg på Footbal Ramble Daily (podcast) og der snakket de om at lyden av publikum skal spilles av fra tv-kanalene. Lyden er hentet fra FIFA 20-spillet -vet ikke om TV2 skal benytte seg av det 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (8 timer siden):

Tørnquist er ny programleder så jeg har ikke fulgt så mye med - har tapt seg 

Tquist er grei han, men gjenbruken av de samme (og dessverre lite morsomme) personene gjør at programmet dessverre har tapt seg enormt. Denne Wahl var vel med i 3/4 episoder denne sesongen, samme med Solveig Kloppen (grøss), Else KF (grøss *2) og Mikkel Niva. 

Lenke til kommentar
lsklars skrev (1 time siden):

Tquist er grei han, men gjenbruken av de samme (og dessverre lite morsomme) personene gjør at programmet dessverre har tapt seg enormt. Denne Wahl var vel med i 3/4 episoder denne sesongen, samme med Solveig Kloppen (grøss), Else KF (grøss *2) og Mikkel Niva. 

Ser den, men samtidig tror jeg det faktisk setter større krav til det å være gjest i et slikt program enn det vi vanligvis tenker over. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...