SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Nå har du bare vært uheldig. Bare "hattkailla" der nede? Toyotaland her nede, med andre ord? Eller bare sinkeland, og de kjører tilfeldigvis det merket? Jeg er forøvrig unntaket som bekrefter regelen mtp "mann med hatt" ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 3 minutes ago, Justice 96 said: Kong Harald har dassrullen til høyre, det sier litt! TV2 hadde en sak om det for noen år siden, mener jeg. Det er nok vanlig blant oss fintfolk med høyre, mens slaskene velger venstre alternativ. Og iflg forskere pådrar man seg flere bakterier hvis rullen henger med papiret inn mot veggen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Og iflg forskere pådrar man seg flere bakterier hvis rullen henger med papiret inn mot veggen. Jepp, det var det selvfølgelig. Har jo fått med meg det på "Brille". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: "Brille". Undervurdert humorprogram. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Har jo fått med meg det på "Brille". Brille, et genialt program. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Enig med begge. Brille er et utmerket program. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Undervurdert, genialt og utmerket der altså.... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Har falt ut av rutinen med å se Brille siden jeg ikke har hatt TV-kanaler på en stund. Men ser at jeg kan se det på D-play! Hva i alle dager, er ikke Harald Eia programleder lenger? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Har falt ut av rutinen med å se Brille siden jeg ikke har hatt TV-kanaler på en stund. Men ser at jeg kan se det på D-play! Hva i alle dager, er ikke Harald Eia programleder lenger? Tørnquist er ny programleder så jeg har ikke fulgt så mye med - har tapt seg Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Nei hanner Einar Törnqvist eller hva han nå heter nå tydeligvis ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Brille gikk fra undervurdert, genialt og utmerket til meh på null komma null! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Tørnquist er ny programleder så jeg har ikke fulgt så mye med - har tapt seg Har ikke sett noen episoder med Tørnquist, men Harald Eia var jo Brille! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Brille gikk fra undervurdert, genialt og utmerket til meh på null komma null! Tja, kan jo hende det fortsatt er bra med ny programleder. Får sjekke ut. Skal gi rapport. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Skal gi rapport Flått Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Flått Nytt på nytt ble jo egentlig bedre med Bård Tufte Johansen for eksempel, selv om det er en stund siden jeg har sett det også nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Da må det nok sies god natt dessverre. Snakkes senere. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ser på Why Woman Kill, har nevnt den før men visste dere at vi møter denne skjønnheten der? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Bli med på Pelles eventyr der han får møte slemme Mons. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): selv om det er en stund siden jeg har sett det også nå. Joda, Bård er mer løsere i formen enn Almaas -synes han ble litt for opphengt i sine egne ting/vitser Nå gikk det uten publikum pga coronaen og det var ikke noe særlig Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): god natt dessverre. Nattinatt, Moen! Nydelig gif med Snoopy btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg