Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, dengelgen said:

Har ikke bil -jeg bruker apostlenes hester (beina med andre ord)

Funker dårlig for meg, bor for langt unna nærmeste matbutikk. 

Og hvis jeg skulle tatt kollektivt til jobben, hadde jeg måttet bytte buss halvveis. For et jævla pes.

Hadde dog hatt en ekstra sydentur hvert år i besparelser hvis jeg ikke hadde hatt bil.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Ikke nå, men har gjort. Vanligvis driftsikre biler, objektivt mye bil for pengene, og all over har de i mange år scoret høyt på kundeservice. 

Du glemte å nevne at de har like mye sjel som et middels kjøleskap fra Bosch.

La meg forklare da:

Hver gang, og jeg mener HVER ENESTE GANG jeg havner bak en sinke på vei til jobben, kjører vedkommende en Toyota. Derfor har jeg lagt bilmerket for hat. Ikke rart Toyota er driftssikre, de kjører jo aldri fortere enn 50 km/t ???

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (6 minutter siden):

Har ikke bil -jeg bruker apostlenes hester (beina med andre ord)

Det har ikke jeg heller. Unødvendig å ha midt i Oslo. Har hatt bil før da.. Men nå kjøper jeg meg bolig før bil next for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Du glemte å nevne at de har like mye sjel som et middels kjøleskap fra Bosch.

La meg forklare da:

Hver gang, og jeg mener HVER ENESTE GANG jeg havner bak en sinke på vei til jobben, kjører vedkommende en Toyota. Derfor har jeg lagt bilmerket for hat. Ikke rart Toyota er driftssikre, de kjører jo aldri fortere enn 50 km/t ???

Nei, nå har du fått noe rart for deg her, Owen. Enig med Tyttebær her, han har jo rett i sin beskrivelse av Toyota. 

Endret av Deila
  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Nå har du bare vært uheldig. 

Bare "hattkailla" der nede?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Amen, brother.

Kong Harald har dassrullen til høyre, det sier litt! TV2 hadde en sak om det for noen år siden, mener jeg.

Det er nok vanlig blant oss fintfolk med høyre, mens slaskene velger venstre alternativ.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Nei, nå har du fått noe rart for deg her, Owen. Enig med Tyttebær her, han har jo rett i sin beskrivelse av Toyota. 

Tja, slik har det blitt, ihvertfall her omkring.

Og for meg som betrakter bil som noe mer enn transportmiddel, er merket uaktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...