SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Det er muligens de som mener at det er estetisk bedre med papiret inn mot veggen? Bloggere og andre skrullinger? Skrullinger har som oftest ikke estetisk sans, nei. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): Noen her inne som kjører Toyota, aka djevelens verk©™? Kvinnen ... Det er den nevnte traktor ... Endret 10. juni 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Nå har du drukket maling. Kjører Demses dje... ehh, Toyota? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Noen her inne som kjører Har ikke bil -jeg bruker apostlenes hester (beina med andre ord) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kjører Demses dje... ehh, Toyota? Ikke nå, men har gjort. Vanligvis driftsikre biler, objektivt mye bil for pengene, og all over har de i mange år scoret høyt på kundeservice. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (11 minutter siden): Hva foretrekker folket mtp dorullen? Høyre, selvsagt. Kommer man inn steder med venstre, er det tegn på at ting ikke er som de skal på adressen, noe er alvorlig galt! Det er bare å komme seg ut! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Nå har du drukket maling. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Har ikke bil -jeg bruker apostlenes hester (beina med andre ord) Funker dårlig for meg, bor for langt unna nærmeste matbutikk. Og hvis jeg skulle tatt kollektivt til jobben, hadde jeg måttet bytte buss halvveis. For et jævla pes. Hadde dog hatt en ekstra sydentur hvert år i besparelser hvis jeg ikke hadde hatt bil. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Det er den nevnte traktor Trodde du mente Volvo -ble kalt det før Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 1 minute ago, Justice 96 said: Høyre, selvsagt. Kommer man inn steder med venstre, er det tegn på at ting ikke er som de skal på adressen, noe er alvorlig galt! Det er bare å komme seg ut! Amen, brother. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Ikke nå, men har gjort. Vanligvis driftsikre biler, objektivt mye bil for pengene, og all over har de i mange år scoret høyt på kundeservice. Du glemte å nevne at de har like mye sjel som et middels kjøleskap fra Bosch. La meg forklare da: Hver gang, og jeg mener HVER ENESTE GANG jeg havner bak en sinke på vei til jobben, kjører vedkommende en Toyota. Derfor har jeg lagt bilmerket for hat. Ikke rart Toyota er driftssikre, de kjører jo aldri fortere enn 50 km/t ??? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Har ikke bil -jeg bruker apostlenes hester (beina med andre ord) Det har ikke jeg heller. Unødvendig å ha midt i Oslo. Har hatt bil før da.. Men nå kjøper jeg meg bolig før bil next for å si det sånn. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Trodde du mente Volvo -ble kalt det før Nei, jeg mener at RAV-4 kvalifiserer som traktor, diffsperre og grovkornet motor ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, jeg mener at RAV-4 kvalifiserer som traktor, diffsperre og grovkornet motor ... Ja -ser den -høy bakkeklaring også forsåvidt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): Du glemte å nevne at de har like mye sjel som et middels kjøleskap fra Bosch. La meg forklare da: Hver gang, og jeg mener HVER ENESTE GANG jeg havner bak en sinke på vei til jobben, kjører vedkommende en Toyota. Derfor har jeg lagt bilmerket for hat. Ikke rart Toyota er driftssikre, de kjører jo aldri fortere enn 50 km/t ??? Nei, nå har du fått noe rart for deg her, Owen. Enig med Tyttebær her, han har jo rett i sin beskrivelse av Toyota. Endret 10. juni 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Hver gang, og jeg mener HVER ENESTE GANG jeg havner bak en sinke på vei til jobben, kjører vedkommende en Toyota. Derfor har jeg lagt bilmerket for hat. Ikke rart Toyota er driftssikre, de kjører jo aldri fortere enn 50 km/t ??? Nå har du bare vært uheldig. Bare "hattkailla" der nede? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Har hatt bil før da. Samme her -det er mer stress å ha bil her i sentrum enn å være uten 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Amen, brother. Kong Harald har dassrullen til høyre, det sier litt! TV2 hadde en sak om det for noen år siden, mener jeg. Det er nok vanlig blant oss fintfolk med høyre, mens slaskene velger venstre alternativ. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Nei, nå har du fått noe rart for deg her, Owen. Enig med Tyttebær her, han har jo rett i sin beskrivelse av Toyota. Tja, slik har det blitt, ihvertfall her omkring. Og for meg som betrakter bil som noe mer enn transportmiddel, er merket uaktuelt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Kong Harald har dassrullen til høyre, Sorry Mac, men det er Sonja som har det. Harald bare går på dass når han trenger det han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg