Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): Tillater meg allikevel å si Tommel Opp for at det går an å kommunisere med dere ? Det er helt greit det! Vi ønsker jo at dere skal kose dere her, og vi prøver jo å ikke være for liberal med hammeren, men det er fint at vi alle får en felles forståelse av hva som er greit og ikke greit, så slipper vi å modere mer enn nødvendig så kan dere egentlig heller tenke litt over hvordan dere slipper det. Kos dere videre Deila skrev (1 minutt siden): Da feirer vi med en: God eksempel på ting som er innafor synes nå ihvertfall jeg. Flott dame! Endret 10. juni 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 8 minutes ago, lsklars said: Hadde aldri skjedd i VGD. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Deila skrev (25 minutter siden): Da feirer vi med en Meget flott stump! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Little Britain er såkalt avpublisert (dvs ikke tilgjengelig på BBC iPlayer) pga denne karakteren David Walliams spiller her: 1 Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) lsklars skrev (51 minutter siden): Bruker kun to punktum. Aldri noe mer. .. Endret 10. juni 2020 av Korgutt Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 time siden): Det fine nå om dagen er at de pakker inn skolebrødene. Da holder andre fingra av fatet og den holder seg saftig. Tommel for den. Husker jeg var skikkelig sultefora på ei dose med saftige skolebrød ei sommer, og hva møtte meg når man kom frem til bakedisken? En meget stressa og rund småbarnsmor, der sto å kjefta den uheldige pappaen øra full over telefon, mens de små "englene" hennes grådig slikka seg på fingrer og hender og befølte alt av søt-bakst, og hvor så den sjarmerende moren deretter kjeftet på barna og smelte høyt til med: "SÅNT SPISER VI IKKE!" Nei, det ble ingen skolebrød den dagen, lite hjalp det på at dagen derpå var samme hylle full av fluer og annet som hadde klistra seg fast i glasuren og, nei, ikke særlig fristende. Så er bare glad til for at de er pakket inn, enn så lenge. Smaker ekstra godt og, ingen barnehender eller ekstra "ingredienser med vinger" medfølger. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ja, Frank. Kjøpte meg et skolebrød for en time siden. Smakte himmelsk og saftig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 What's eating Gilbert Grape på SVT1 nå Dette til orientering 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Just now, dengelgen said: What's eating Gilbert Grape på SVT1 nå Dette til orientering Der er DiCaprio ung og meget god. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Der er DiCaprio ung og meget god. Yes -første filmen jeg så med DiCaprio Husker det var på KP (kino i Bergen) Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Smakte himmelsk og saftig. Kan godt tenke meg, det og et iskaldt glass melk eller noe annet godt, = suksess. Savner de lengre skolebrød, hm, glemt navnet men forma som et langt skolebrød, koster litt ekstra men utrolig godt, alltid vært pakka inn i plast. Pleide alltids å dem på Rimi eller Rema 1000, men virker å kun finne dem ei gang i blant på Coop Mega. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): What's eating Gilbert Grape Fin film det der ja, og Di Caprio i storform. Var det ikke en svenske som sto bakom? Tror samme regissør også lagde Mitt Liv Som Hund, der også var ei fin drama-komedie perle. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå): Var det ikke en svenske som sto bakom? Lasse Hallstrøm Mary Steenburgen var veldig eh....selskapsyk i denne Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Tenk å være så ung og spille så overbevisende. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Mary Steenburgen var veldig eh....selskapsyk i denne Om jeg ikke husker feil, står hun vel nærmest å jukker på Johnny Depp i en scene. Den som står igjen sterkest var nok: Spoiler den hvor moren endelig kommer seg ut av huset for å hente tilbake sin lille gutt, der har blitt låst inne på politistasjonen, og når hun så kommer ut med familien, står halve byen å glaner eller flirer med sine selvgode kvalme blikk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Granca skrev (13 timer siden): Av ren nysgjerrighet: Hvor får De kjøpt store nok BHer, frøken Yiddo? Eg skla senda dem i PM. Detter er egentligt strengt hemmeligt. Jau, det er ein statshemmelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg