Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere fått med dere at åpningsinnlegget til DrSchwei på Aktuelt forumet har blitt slettet? Innlegget har visst blitt sitert og for meg er det vanskelig å se årsaken til hvorfor det har blitt slettet. Innlegget ligger forøvrig på tommeltoppen akkurat nå.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Korgutt said:

Kommer ikke opp noen GIF hos meg. Bare en hvit rute uten noe innhold. Må jeg på pc for å se den eller er det IPaden som er problemet?

Skjer med ca 3 av 10 Gifs her. Da høyreklikker jeg bare og åpner den i nytt vindu, så funker det.

Er vel laptopens måte å beskytte seg mot vonde lukter...

Lenke til kommentar
Korgutt skrev (4 timer siden):

Men jeg må si at jeg hadde forventet litt mer respons på saken om nabolagsterroristen fra Rauma som jeg la ut igår. Han er erklært ikke strafferettslig tilregnelig.

Hvis jeg noen sinne blir gal, så er det pga norsk rettsvesen og generell snillisme mot diverse rasshøl og lignende.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Korgutt said:

Har dere fått med dere at åpningsinnlegget til DrSchwei på Aktuelt forumet har blitt slettet? Innlegget har visst blitt sitert og for meg er det vanskelig å se årsaken til hvorfor det har blitt slettet. Innlegget ligger forøvrig på tommeltoppen akkurat nå.

De kjører det idiotiske autoscriptet sitt med jevne mellomrom, som luker ut alt av "farlige" ord og eller meninger. Vi er snart på nivå med Nord-Korea. Alternativt sitter det modz på vgd som modererer utifra sine egne personlige og syke holdninger.

Vgd nærmer seg stupet med stormskritt. En av to ting skjer når de står ved kanten av nevnte stup. Enten bremser de og gjør en helomvending (les: fikser og ruster opp forumet), alternativt lider det samme skjebne som Thelma & Louise..

• Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Ale-Fawk said:

Det fine nå om dagen er at de pakker inn skolebrødene. Da holder andre fingra av fatet og den holder seg saftig. Mulig jeg kjøper et skolebrød på Kiwi om en halvtimes tid, som lunch.

Good point, mulig jeg smurfer innom Coop og kjøper et jeg også. Men ikke hvis de er gniene på toppingen :( 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Korgutt skrev (4 timer siden):

må si at jeg hadde forventet litt mer respons på saken om nabolagsterroristen fra Rauma

For ordens skyld. Jeg gav et bittelite bidrag i går.

Vi har en notorisk kriminell her i Norges midtpunkt, spesielt vinningskriminalitet, som er erklært strafferettslig utilregnelig. Det vet han godt, og passer på å si det når han føler for det, også med et lite smil om munn. 

Lenke til kommentar

Som jeg har funnet ut da og prøvd sikkert 30 ganger nå, minst, for å teste ut VGD er å rapportere innlegg for "Innlegget sprer bevisst usannheter eller på annen måte oppfattes som upassende." - på innlegg som er helt normale og ikke strider med noen regelbrudd. Alle innleggene ble sletta. Ganske sykt egentlig. Seinest i går prøvde jeg ut dette på 10 innlegg fra en bruker, og alle innleggene ble sletta. De har åpenbart autobot på enkelte "rapporteringsvalg". At du spiser pizza til middag som du skriver i matforumet som deretter blir sletta pga "upassende innlegg" sier seg selv at det blir for dumt. VG gir så totalt faen i eget forum at det er skremmende. Du kan ikke drive et av Norges største fora på den måten. 

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...