Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 helt ærlig, du gjør meg ikke noe bedre du gjør meg dum-dum girl Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Tropical summer - balmy daySit aroundYou haven't much to say'Cause the heat is onThe heat is on.You know you're in the hands of fate Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 God morgen trådtreller og trådsneller©™ Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (12 minutter siden): God morgen trådtreller og trådsneller©™ God morgen på denne vakre og flotte onsdagen en dag i juni måned. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (20 minutter siden): God morgen trådtreller og trådsneller©™ Ja, slik kan det også gå. Vakker poesi skal bli etterfulgt av en orientering om at bonden har pryyyyyyympet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Korgutt skrev (1 minutt siden): Ja, slik kan det også gå. Vakker poesi skal bli etterfulgt av en orientering om at bonden har pryyyyyyympet. Så det -jeg har gitt opp (mer eller mindre) Off-tpoic-tråden(e) der, jeg har bidratt i Btann-tråden da, så du også var innom i går. Er ikke så mye fotball her på diskusjon har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Så det -jeg har gitt opp (mer eller mindre) Off-tpoic-tråden(e) der, jeg har bidratt i Btann-tråden da, så du også var innom i går. Er ikke så mye fotball her på diskusjon har jeg inntrykk av. Kommer ikke til å se så mange innlegg av meg heller i off topic. Fotball derimot, diskusjon er ikke i nærheten av vgd. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 God morgen. Gidder sjelden sjekke innom topicthreads på psykiatrisk lenger. Nesten bare idioter igjen der nå. Trist utvikling! 1 1 Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): God morgen. Gidder sjelden sjekke innom topicthreads på psykiatrisk lenger. Nesten bare idioter igjen der nå. Trist utvikling! Skjønner deg godt. Men jeg må si at jeg hadde forventet litt mer respons på saken om nabolagsterroristen fra Rauma som jeg la ut igår. Han er erklært ikke strafferettslig tilregnelig. 1 Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 lsklars skrev (12 minutter siden): Kommer ikke opp noen GIF hos meg. Bare en hvit rute uten noe innhold. Må jeg på pc for å se den eller er det IPaden som er problemet? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Korgutt skrev (21 minutter siden): Kommer ikke opp noen GIF hos meg. Bare en hvit rute uten noe innhold. Må jeg på pc for å se den eller er det IPaden som er problemet? Du må ha ny IPad. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 lsklars skrev (1 time siden): Veldig aktuell GIF. Resirkulering et viktig! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Utrolig insiktsfull fart-GIF i aftens. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Våknet med Sulele surrende rundt i hodet. God start på dagen. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Prympideig og spaghetti med dolmio saus i dag. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Spaghetti prympinese er godt det, prympilars. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Våknet med Sulele surrende rundt i hodet. God start på dagen. Du hørte ikke flyalarmen kl. 12? Hadde kanskje fjernet Sulele en gang for alle Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Skal sluke to wienerschnitzler senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg