Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Da har jeg spist rullgardin til middag. Anbefales IKKE. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Korgutt tar seieren med så og si 20 minutter altså ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Er jøye meg djevelens verk? Nei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Korgutt tar seieren med så og si 20 minutter altså, regner med at han dukker opp her inne med noen spørsmål. Rene poesien, det redigerte innlegget hans Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): ? Det er ikke viktig. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Korgutt tar seieren med så og si 20 minutter altså, regner med at han dukker opp her inne med noen spørsmål. ???? Hvor mange spørsmålstegn vil du ha??? Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Rene poesien, det redigerte innlegget hans Takk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Korgutt skrev (Akkurat nå): Takk. Fortjent tommel der og lyspære her Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): ? Se på den andre siden. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Fortjent tommel der og lyspære her. Setter jeg pris på. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) Korgutt skrev (5 minutter siden): ???? Hvor mange spørsmålstegn vil du ha??? Du er jo her inne, de fleste tidligere deltagerne er jo her inne. De deltar jo ikke lenger. Det var ikke noe vondt ment altså. Lyspære og tommel avlevert. Endret 9. juni 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 leifeinar har forlatt thread. Uten et ord. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du er jo her inne, de fleste tidligere deltagerne er jo her inne. De deltar jo ikke lenger. Det var ikke noe vondt ment altså. Bare humor fra min side med alle de spørsmålstegnene. Har ikke noen spørsmål som du antydet i det innlegget jeg siterte. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Til alle forumets Olofer. Pressekonferanse i morgen hvor Palmes drapsmann omsider blir avslørt? Kan nok være Keyser Soze. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Flott at Valdresflya fikk seg en kilevink -ellers er det ufattelig dødt på den andre siden -jeg koser meg glugg i hel her jeg! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Til alle forumets Olofer. Pressekonferanse i morgen hvor Palmes drapsmann omsider blir avslørt? Kan nok være Keyser Soze. Vet du klokkeslett? -Keyser Soze er en luring forresten Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Flott at Valdresflya fikk seg en kilevink -ellers er det ufattelig dødt på den andre siden -jeg koser meg glugg i hel her jeg! Valdresflye til Gjendin tror jeg har gitt opp .. Fin kjøretur da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): leifeinar har forlatt thread. Uten et ord. Hæ? Sikker på at det var han? Ikke Leif-Per eller Per-Leif? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hæ? Sikker på at det var han? Ikke Leif-Per eller Per-Leif? Det var Leiv Vidar. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Det var Leiv Vidar. Pølsemaker pølsemaker hvor er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg