BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vet om bare to som sier dette; Du og Donald Duck. Utrolige nyheter eg bir servert nu. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 1 minute ago, SirOwen said: Det er vel bare 2 låter det.. Pale Shelter Everybody ... World Mad World Shout Head over heels Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Liker språket på dagens ungdom Ok, da kan de få bryne seg på reipelykkje, hesjestaur, orepinne, blei, strange og lignende ... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Jøye meg. Touché. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Pale Shelter Everybody ... World Mad World Shout Head over heels Liker bare 2 av dem. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Mad World Er det Gary Jules som har originalen eller er det cover? Meget flott sang, uansett -brukt i Donnie Darko Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): reipelykkje, hesjestaur, orepinne, blei, strange og lignende Hesjastaur er det du setter opp mellom hesjastrengene når man tørker høyet -det andre får noen bønder eventuelt fiskere ta seg av..... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hesjastaur er det du setter opp mellom hesjastrengene når man tørker høyet -det andre får noen bønder eventuelt fiskere ta seg av..... Det er korrekt deng. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) All around me are familiar prympiWorn out places, worn out facesBright and early for their daily prympiGoing nowhere, going prympiTheir tears are filling up their prympiNo expression, no expressionHide my head I want to drown my prympiNo tomorrow, no prympi And I find it kind of prympiI find it kind of sadThe dreams in which I'm dying are the best I've ever hadI find it hard to prymp you 'cause I find it hard to prympWhen people run in circles it's a very, veryMad prympiMad worldMad prympiMad world Children waiting for the day they feel prympiHappy birthday, happy prympiMade to feel the way that every child should prympiSit and listen, sit and prympiWent to school and I was very prympiNo one knew me, no one knew meHello teacher tell me what's my prympiPrymp right through me, Prymp right through me Endret 9. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Skyhøyt nivå her nå! Jeg må klype meg i snoppen! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Jau, då øve eg på spagaten Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Morgen God, alle potetgullelskere!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Morgen Er det midnatt alt? Jøye meg! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Just now, dengelgen said: Jøye meg! Dette sprer seg jo fortere enn covid-19. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Yiddo10 skrev (13 minutter siden): Jøye meg. Jeg kondolerer. Spanskrør var ikke obligatorisk, kanskje like greit. Vi hadde imidlertid en lærer som hang en elev på knaggrekka utenfor klasserommet, han hang i jakkekragen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Korgutt tar seieren med så og si 20 minutter altså, regner med at han dukker opp her inne med noen spørsmål. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jau, då øve eg på spagaten Eg skl gi deg buksevann. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Dette sprer seg jo fortere enn covid-19. Tror vi må lage enn ordbok her, internhumorordbok- den blir ikke så lang som din bokserie om Djevelens ve...menneh Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Dette sprer seg jo fortere enn covid-19. Er jøye meg djevelens verk? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Da starter vi med Aardvark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg