BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Som sensor er eg ikkje heilt einig Men for fanden. Jeg trengte en opptur nå, men da får jeg bare jobbe hardere den siste drøye uken frem mot ferie. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølsakt, da kan demses søkje jobb i den Hardanger og der ikring. Eg e på saken. Eg skl køyra dithen i morgon. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): einig Ikkje ''sams''? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Utroligt, den så eg ikkje koma, men De har selvsagt rett. Banker på hos nabokona og får henne inn. Utruleg, den såg eg ikkje koma, men De har sjølvsagt rett. Bankar på hjå nabokona og får ho inn Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Utruleg, den såg eg ikkje koma, men De har sjølvsagt rett. Bankar på hjå nabokona og får ho inn Tja, ikke så verst altså. Jeg gir meg selv en svak C. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Har noen forresten noen småpenger å avse til en gammel stakkar? Banken ringte i dag og sa at kortet mitt var sperret. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikkje ''sams''? Det har hendt litt sidan du gjekk på landsgymnaset Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Da har Gorillas hentet min nabo. Sjokket kom først da jeg at han hadde trusene til Hanner Yiddo på hodet! Uvirkelig. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Går for fort her nå, klarer ikke å følge med. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Går for fort her nå, klarer ikke å følge med. Stopp verden, jeg vil av? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ikkje skrev så fort, folkens. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Just now, Deila said: Går for fort her nå, klarer ikke å følge med. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg bruker touch-metoden, så det kan hurtig unna. Husker det var en i klassen min på vgs som brukte denne metoden på kalkulatoren, utrolig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Går for fort her nå, klarer ikke å følge med. I motsetning til andre steder. Just sayin ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg bruker touch-metoden, så det kan hurtig unna. Husker det var en i klassen min på vgs som brukte denne metoden på kalkulatoren, utrolig! Utrolige fingerferdigheter, SI. Akkurat som hot døvetolk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Det har hendt litt sidan du gjekk på landsgymnaset Utviklingen går i feil retning! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Utviklingen går i feil retning! Ikke Framhaldsskolen vel? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Akkurat som hot døvetolk. Ahhh savner henne og hennes fingerferdigheter! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ikke Framhaldsskolen vel? ..og to netter på husmorskolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg