Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Lurte på om gymlærerinnen var påkledd. Fiffig, Lingon! Dette var før jeg fikk hår overalt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Fjøsbondens fetter? Grøss & gru! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Fjøsbondens fetter? Neiognei og atter nei! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fiffig, Lingon! Dette var før jeg fikk hår overalt Jammen. Var hun naken da hun kom inn. Alt annet er jo nedtur. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jammen. Var hun naken da hun kom inn. Alt annet er jo nedtur. Ja, nedturen startet der og da Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ja, nedturen startet der og da Dette høres ikke bra ut deng, trykket dere på rødknappen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Dette høres ikke bra ut deng, trykket dere på rødknappen? I form at vi gikk til rektor? Ja, det gjorde vi! Svært upassende! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Hører på denne nå, hva er det som skjer med meg? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Utrolige avsløringer i thread. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Vi hadde en mannlig gymlærer som rolig valset inn i jentegarderoben på barneskolen og lurte på om jentene kunne såpe han inn på ryggen. Upassende det også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Da har jeg endelig mottat en tommel av Tyttebær, etter å ha vippset ham 50 kr i forrige uke. Det satt langt inne! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hører på denne nå, hva er det som skjer med meg? En djevel har tatt bolig i Demses? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Da har jeg endelig mottat en tommel av Tyttebær, etter å ha vippset ham 50 kr i forrige uke. Det satt langt inne! Du lovte du ikke skulle si noe. Skjer`a? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Mett. Som en hest. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Du lovte du ikke skulle si noe. Skjer`a? Sorry. Glemte omerta et øyeblikk der. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Vi hadde en mannlig gymlærer som rolig valset inn i jentegarderoben på barneskolen og lurte på om jentene kunne såpe han inn på ryggen. Upassende det også. HALLO I LUKEN©™ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): En djevel har tatt bolig i Demses? Noe slikt ja -eventuelt har du dårlig påvirkning på meg ? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 loggoff Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): HALLO I LUKEN©™ Det var det en del unger og foreldre sa også ja. Tror det tok en stund før han ble fjernet faktisk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2020 Kan noen finne frem en kopp kaffe til leifeinar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg