Nightwish. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Den er kanskje på kanten, Ale. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Så, hva skjer? Hva er siste nytt? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Så, hva skjer? Hva er siste nytt? Ikke så mye nytt. Har kanskje vært en overdose med puppebilder i det siste. Ok, ingen helt toppløse, og det gjør ikke meg noe. Men regler er nå regler. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Just now, NNightwish said: Ikke så mye nytt. Har kanskje vært en overdose med puppebilder i det siste. Ok, ingen helt toppløse, og det gjør ikke meg noe. Men regler er nå regler. Ok. Jeg skal slette damegifen. Har ikke fått med meg at det ikke er lov. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Husker Gerrard hadde en veldig viktig suser mot Olympiakos (?) vet ikke om det er den. Ikke redd for å skyte, han. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Ok. Jeg skal slette damegifen. Har ikke fått med meg at det ikke er lov. Den godkjennes nok.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Husker Gerrard hadde en veldig viktig suser mot Olympiakos (?) vet ikke om det er den. Ikke redd for å skyte, han Det er den, ja Gikk videre til sluttspillet i CL pga den 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 7 minutes ago, dengelgen said: Det er den, ja Gikk videre til sluttspillet i CL pga den Hvordan skal du feire 1000 lyspærer? Boks-Urge? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Gratulerer. Nå har du 1000 lyspærer. Måtte lyset og Herren være med deg mot nye tusen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Har fått Helt Ærlig av Morgan Sulele på hjernen. Ikkje bra. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Hvordan skal du feire 1000 lyspærer? Boks-Urge? Ja, inntar nå en boks Urge med en pris snus attåt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Har fått Helt Ærlig av Morgan Sulele på hjernen. Ikkje bra. Denne kurerer det: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Heftig tekst på HÆ da: Jeg tror jeg kanskje begynner å bli psykoJeg føler meg sterkere enn Van Dijk nåDanser som om hele verden ser på (Ser på)Føles ut som hele Oslo står og stirrerHar aldri tapt en kamp du vet du alltid vinnerFor du står alltid der hvor sola bare skinner (Skinner) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Nederst står det "aktive medlemmer" men jeg ser ikke så veldig mye aktivitet Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. juni 2020 Del Skrevet 9. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): kaffe, Kaffe er djevelens ve.... Jeg drikker ikke kaffe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg