Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (8 minutter siden):

Ja jeg er der litt selv også mentalt. Men så ender det jo ofte opp med en B tilslutt likevel. I verste fall C. 

Ja, jeg er egentlig klar for å gi jernet. Problemet er at de to andre ikke er det. Og jeg klarer ikke få med meg alt alene, for det er så mye nå. Sa klart i fra i dag at de faen meg hadde å dukke opp på de tre siste forelesningene, så kanskje noe kan berges.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er egentlig klar for å gi jernet. Problemet er at de to andre ikke er det. Og jeg klarer ikke få med meg alt alene, for det er så mye nå. Sa klart i fra i dag at de faen meg hadde å dukke opp på de tre siste forelesningene, så kanskje noe kan berges.

Skjønner godt at du resignerer litt når du er den eneste som jobber på gruppen ja. Nå er det jo litt sent, men burde være noen man kan si i fra til når sånt skjer, så man kan bytte gruppe. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Skjønner godt at du resignerer litt når du er den eneste som jobber på gruppen ja. Nå er det jo litt sent, men burde være noen man kan si i fra til når sånt skjer, så man kan bytte gruppe. 

Jeg har allerede fikset meg ny gruppe når man kommer tilbake til den vanlige klassen til høsten. Sier bare snakkes når denne eksamenen er ferdig.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...