Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Your welcome Forresten "girl" glimrer med sitt fravær Skremt bort av alle GIFène våres med damerumper og pupper? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Forresten "girl" glimrer med sitt fravær Er det De som er Glimmerman? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Da Har Du Stor Mage 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Skremt bort av alle GIFène våres med damerumper og pupper? Neida hun er en gutta 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Men da var vi på igjen. Fort gjort denne gangen altså. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Da Har Du Stor Mage Fysjameien, Owen. Da Har Du Store Valker Også Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (8 minutter siden): Ja jeg er der litt selv også mentalt. Men så ender det jo ofte opp med en B tilslutt likevel. I verste fall C. Ja, jeg er egentlig klar for å gi jernet. Problemet er at de to andre ikke er det. Og jeg klarer ikke få med meg alt alene, for det er så mye nå. Sa klart i fra i dag at de faen meg hadde å dukke opp på de tre siste forelesningene, så kanskje noe kan berges. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Fysjameien, Owen Ja fysjaseien Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (18 minutter siden): Åhhhh, sist jeg hørte det var på utested i Portsmouth, mulig det satt seg litt for mye i hjernebarken ... Vi må slutte å dra på de samme utestedene. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er egentlig klar for å gi jernet. Problemet er at de to andre ikke er det. Og jeg klarer ikke få med meg alt alene, for det er så mye nå. Sa klart i fra i dag at de faen meg hadde å dukke opp på de tre siste forelesningene, så kanskje noe kan berges. Skjønner godt at du resignerer litt når du er den eneste som jobber på gruppen ja. Nå er det jo litt sent, men burde være noen man kan si i fra til når sånt skjer, så man kan bytte gruppe. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Da Har Du Store Valker Også Må bare le. Skal selvsagt være ''gigantiske''. Stygg tabbe der. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Skjønner godt at du resignerer litt når du er den eneste som jobber på gruppen ja. Nå er det jo litt sent, men burde være noen man kan si i fra til når sånt skjer, så man kan bytte gruppe. Jeg har allerede fikset meg ny gruppe når man kommer tilbake til den vanlige klassen til høsten. Sier bare snakkes når denne eksamenen er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede fikset meg ny gruppe når man kommer tilbake til den vanlige klassen til høsten. Sier bare snakkes når denne eksamenen er ferdig. Goodie! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Da Har Du Stor Mage Det Bordet Hadde Aldri Ei Sjanse 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Vi må slutte å dra på de samme utestedene. Gunwharf Quays? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Nei nå altså deng! Nå må Demses ta skjeen i annen hånd! Endret 8. juni 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei nå altså deng Han virker i hvert fall hetero. I motsetning til kjæresten til Ohlala. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei nå altså deng Balanse i thread , noen poster fatgirl-gifer og jeg poster inspirerende hotgirl-gifer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg