Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke sett et sekund med Rocky. Boksing er djevelens verk. Men det er jo derfra? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Aaaaadrian er vel fra Rocky. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Cherie cherie prympistemning. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Stellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! A streetcar named Desire er den hentet fra (plukket opp av Seinfeld etterpå) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Men det er jo derfra? Seinfeld. Elaine med litt mye smertemedisin for ryggen, etter å ha sovet vondt i Florida. Men at de har stjålet det, jadda. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (22 minutter siden): 3 dager igjen her. Omg. Blir en krig fremover. Akkurat nå er bare ståkarakter en gevinst. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Seinfeld. Elaine med litt mye smertemedisin for ryggen, etter å ha sovet vondt i Florida. Men at de har stjålet det, jadda. Åhhhh, sist jeg hørte det var på utested i Portsmouth, mulig det satt seg litt for mye i hjernebarken ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Men jeg skal hute meg ut igjen. Tror ikke Granca vil ha meg her. Men jeg kan skylde meg selv etter å ha tulla i overkant mye her og på den andre siden. Kos dåkker i sumar-Natta. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Da får du ikke bli med til Granca! Ein snilde gut veit du Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): jadda Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Men jeg skal hute meg ut igje Jeg etterlyste deg jo rett før du kom inn her i natt -Hallo i luken! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ein snilde gut veit du Jeg og sinnabrusen skal nok få liv i deg! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Dette er forresten blitt et meget trivelig og festlig sted å være. Takker, boiz and girl! 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Blir en krig fremover. Akkurat nå er bare ståkarakter en gevinst. Ja jeg er der litt selv også mentalt. Men så ender det jo ofte opp med en B tilslutt likevel. I verste fall C. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Ja, da er det oppgradering av nett igjen og vi her er over på telefon ... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Dette er forresten blitt et meget trivelig og festlig sted å være. Takker, boiz and girl! The Hills have eyes...? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Dette er forresten blitt et meget trivelig og festlig sted å være. Takker, boiz and girl! Helt enig. All ære til oss for denne lune stemningen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ja, da er det oppgradering av nett igjen og vi her er over på telefon ... Hvor ofte skjer dette? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Takker, boiz and girl! Your welcome Forresten "girl" glimrer med sitt fravær Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hvor ofte skjer dette? Er vel tre fire måneder siden sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg