SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Just now, Frank.N.Steen said: Men like greit, for hvis ikke vil han tvilsomt holdt 11-12 sesonger som Andy Sipowicz og showet ville vært ferdig uten ham. Nemlig. Og ja, han ble nok typecastet endel. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 1 minute ago, Deila said: Kul selfie, dude. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Uvirkelig vinking på deg Yiddo! Jeg har øvd i hele dag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg har øvd i hele dag. Hvor lang var den trailer-hengeren bak deg egentlig? Tok jo aldri slutt? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg har øvd i hele dag. Så er du ferdig med alt nå eller hva? Du har så mye for deg både med og uten truser(!) at jeg ikke klarer å følge med.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hvor lang var den trailer-hengeren bak deg egentlig? Tok jo aldri slutt? Hahaha, godt observert. Tenkte faktisk ikke over den først, men den ble nå et fascinerende skue. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Nei nu ble det litt for meget Owen. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Så er du ferdig med alt nå eller hva? Du har så mye for deg både med og uten truser(!) at jeg ikke klarer å følge med.... Vurderer å vinke meg gjennom hele eksamen først. Bare ni dager igjen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Morgen God, alle bakverkelskere!! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Nei nu ble det litt for meget Owen. Det var et apropos til tattiser på stumpen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Vurderer å vinke meg gjennom hele eksamen først. Bare ni dager igjen. 3 dager igjen her. Omg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): stumpen. Meget flott stump ødelagt av tattiser 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Eg skl løpe naken gjennom heile Karl Johan når denne eksamen er levert. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det var et apropos til tattiser på stumpen. Var usikker på hva jeg skulle konsentrere meg om der ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Meget flott stump ødelagt av tattiser Kan ikke forstå at folk velger å ødelegge kroppen med tattiser. Det ser jo ikke pent ut. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Meget flott stump ødelagt av tattiser Jeg prøvde å overse dem. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): han ble nok typecastet endel. Glemte helt rollen hans i City of Angels (den amerikanske versjonen av 1987 filmen Wings of Desire, tror jeg den het, med Bruno Ganz) og hvor Franz spiller da en av englene som hovedkarakteren kan kommunisere med, og ble meget positivt overrasket, ingen stor film, men Dennis sitt bidrag hjalp litt ekstra godt på, synd det ble hans siste filmrolle. Ellers er jo rollen som den rappkjefta betjent Carmine Lorenzo i Die Hard 2 (1990) et herlig skue: "Time to KICK-ASS!" Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Meget flott stump ødelagt av tattiser Agreed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg