SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 2 minutes ago, Justice 96 said: Sjokkerende ...at din thread på andre siden ble kuppet av skrulling(er)? Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): ...at din thread på andre siden ble kuppet av skrulling(er)? Nei, det er vel omtrent som man kan forvente der borte. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Tar helt av her nå, på en mandag! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Just now, Justice 96 said: mandag Her har det vært søndag i dag. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Gutta bakker! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 L U N stemning I thread Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Leste litt fra 11.februar -herregud hvor lite vi visste da! Både om dette forumet, covid-19 osv osv. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (18 minutter siden): Nei, nå! SirOwen skrev (17 minutter siden): Her har det vært søndag i dag. Samme her, fikk til og med pløyd meg gjennom søndags filmen, og da ei heftig actionfilm som Granca tipset meg om for ei tid tilbake, Tango & Cash (1989). Men skal heller la den fyldigere omtalen bli liggende igjen til i morgen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 1 minute ago, Frank.N.Steen said: Tango & Cash (1989) Den har jeg sett, men det var nok 30 år siden. Mulig jeg kommer på hva slags karakter jeg ga den, hvis jeg setter meg på taket og grubler litt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 2 hours ago, SirOwen said: Kunne godt tenkt meg en 14-dagers karantene med disse. Problemet er at jeg hadde trengt en lengre ferie etterpå... Med påfølgende karantene.. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (5 minutter siden): 30 år siden. Anbefales et gjensyn, meget morsom film, nesten hver bidige setning er klassisk dritt slenging/trash-talk og Teri Hatcher har sjeldent sett så bra ut, vel sterk konkurranse fra Seinfeld og erotiske thrilleren The Cool Surface, men, nei meget suksessfullt gjensyn og 8/10 bankers. Er glad jeg fikk spist unna mye god kveldsmat før man tok turen innom her, da et par sider bakover og, ja, det ville ha blitt vanskelig å fått i seg noe etter den slags bilde på netthinnene. Endret 8. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): vanskelig å fått i seg noe etter den slags bilder på netthinnene Glad jeg kunne rette litt opp i det 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 3 minutes ago, Frank.N.Steen said: Anbefales et gjensyn, meget morsom film, nesten hver bidige setning er klassisk dritt slenging/trash-talk og Teri Hatcher har sjeldent sett så bra ut, vel sterk konkurranse fra Seinfeld og erotiske thrilleren The Cool Surface, Mulig jeg tar et gjensyn, ja. The Cool Surface med 4.8 på IMDB frister derimot mindre. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): derimot mindre. Ja, den var vel ikke akkurat enorm innen erotiske genren, men så er jo de fleste av filmene ofte godt nedenom under 5,0 på IMDb, men likevel, masser av Teri Hatcher og jeg var solgt: Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Hadde søndags følelsen hele dagen, vel nesten, og når man innså at det var jo mandag, så fikk man litt panikk, for måtte ha min dose med film-kanel-Giflar og så kom man jo alt for seint til butikken, og da var dem utsolgt. Måtte nøye meg med noen dvaske og flatbanka (så ut som en bredrumpa elefant hadde plassert baken sin på posens innhold) hveteboller fra bakehuset. Vel, de har nå hvert fall fjerna det latterlige bildet av "nystekte og rykende ferske boller" på posen, for det som møter deg på innsiden, er så langt unna hva de reklamerer for. Men til 17-18 kroner for 8-10 boller, tja, man får vel hva en betaler for. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 1 minute ago, Frank.N.Steen said: Hadde søndags følelsen hele dagen, vel nesten, og når man innså at det var jo mandag, så fikk man litt panikk, for måtte ha min dose med film-kanel-Giflar og så kom man jo alt for seint til butikken, og da var dem utsolgt. Måtte nøye meg med noen dvaske og flatbanka (så ut som en bredrumpa elefant hadde plassert baken sin på posens innhold) hveteboller fra bakehuset. Vel, de har nå hvert fall fjerna det latterlige bildet av "nystekte og rykende ferske boller" på posen, for det som møter deg på innsiden, er så langt unna hva de reklamerer for. Men til 17-18 kroner for 8-10 boller, tja, man får vel hva en betaler for. Lenge siden jeg har smakt kanel-Giflar, kanskje teste til uka. Kjøpeboller er av ymse kvalitet, men jeg MÅ ha med rosiner slik at det ikke blir for tørt. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): kanskje teste til uka. Var innom Sverige før jul (i fjor) og der hadde dem 2-3 helt ukjente Giflar varianter man aldri har sett før, og der den ene var pepperkake Giflar og den andre (glemt smaken, men veldig god) tviler på at de vil komme til oss med det første, men har jo dukka opp en sjokolade-variant, men den var jeg ikke så heldig med, virket litt for tørr, og kanskje bare uheldig med akkurat den posens innhold. SirOwen skrev (2 minutter siden): Kjøpeboller Savner de gode gamle 10 stykk hvete og rosinbollene man fikk kjøpt på Rema 1000 på tidlig 00-tallet, der hadde en blå og rød aktig duk-design, og bollene var ofte veldig ferske i smak, i hvert fall sammenlignet med de andre butikkkjedenes kjøpeboller. Tror det var Goman som sto bakom, men ikke funnet disse siden 2006-07. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Frank, er dette din reaksjon på butikken da de var utsolgt for kanel-Giflar?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg