Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (29 minutter siden): Åsted Norge Savnet Da handler det ikke om BB. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (6 minutter siden): Er det helt umulig å lage bruker her igjen når man først er utestengt? De utestenger vel i første omgang i noen dager, bare. Tror uansett det går an å snakke med en mod. Eller få noen til å gjøre det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (6 minutter siden): Er Er du klar over at "du vant dagen" her inne den 6.juni? Var gifene som gjorde susen tenker jeg Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg var utestengt i noen dager og da la jeg merke til at jeg ikke kunne lese her inne uten og være pålogget en gang. Kom bare rett til en side om at jeg var utestengt når jeg åpnet diskusjon. Litt som å være i karanten. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er du klar over at "du vant dagen" her inne den 6.juni? Var gifene som gjorde susen tenker jeg «Vant dagen» hva vil det si? Er ute på en kveldstur jeg nå med musikk på øret. Deilig. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Jeg var utestengt i noen dager og da la jeg merke til at jeg ikke kunne lese her inne uten og være pålogget en gang. Kom bare rett til en side om at jeg var utestengt når jeg åpnet diskusjon. Litt som å være i karanten. Sjokkerende scener dette. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Ser sønnen til den savnede (Åsted Norge) bor på Titran. Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Neida, det er fint der. Kanskje mest kjent for Sletringen fyr eller den horrible Titran-ulykken. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (4 minutter siden): De utestenger vel i første omgang i noen dager, bare. Tror uansett det går an å snakke med en mod. Eller få noen til å gjøre det. Ser jeg har 0 advarselpoeng. Hvor går grensen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (3 minutter siden): «Vant dagen» hva vil det si? Du fikk flest omdømmepoeng (lyspærer/tomler) den dagen på hele forumet, ikke bare i thread altså. 74 stk tilsammen!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Just now, dengelgen said: Du fikk flest omdømmepoeng (lyspærer/tomler) den dagen på hele forumet, ikke bare i thread altså. 74 stk tilsammen!! Prøvde å søke opp 6. juni på Leaderboard, men får opp helt andre folk da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Prøvde å søke opp 6. juni på Leaderboard, men får opp helt andre folk da? Jeg kikket på Deilas profil Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 https://www.diskusjon.no/pastleaders/ Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Just now, dengelgen said: https://www.diskusjon.no/pastleaders/ Ja, ser det både der og på Deilas profil, men når man legger inn 6. juni som søk får man noe annet ?? Kanskje fortsatt litt beta? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 NNightwish skrev (7 minutter siden): Ser sønnen til den savnede (Åsted Norge) bor på Titran. Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Neida, det er fint der. Kanskje mest kjent for Sletringen fyr eller den horrible Titran-ulykken. Har vært der ute, og bl. a. sett på minnesmerket. Var en del igjenkjennbare slektsnavn, om jeg ikke husker feil. Synes det faktisk var litt fint der ute. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Har God kveld, Lingon! Nyter du en nubbe? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): God kveld, Lingon! Nyter du en nubbe? Nope. Får se om jeg gidder. Ble nok i helgen, si. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (9 minutter siden): Du fikk flest omdømmepoeng (lyspærer/tomler) den dagen på hele forumet, ikke bare i thread altså. 74 stk tilsammen!! Utroligt. Var bra trøkk her lørdag kveld i hvert fall. Lo godt av alle GIF’ene. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 NNightwish skrev (17 minutter siden): Ser jeg har 0 advarselpoeng. Hvor går grensen? Ingen anelse, men 0 er vel ikke i faresonene. Ingen oppviglere her nå uansett. Og kommer det noen, så er ignoreringsknappen gulle god! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Deila skrev (24 minutter siden): Jeg var utestengt i noen dager Sjokkerende avsløring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg