Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (6 minutter siden):

Er det helt umulig å lage bruker her igjen når man først er utestengt?

De utestenger vel i første omgang i noen dager, bare. Tror uansett det går an å snakke med en mod. Eller få noen til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg var utestengt i noen dager og da la jeg merke til at jeg ikke kunne lese her inne uten og være pålogget en gang. Kom bare rett til en side om at jeg var utestengt når jeg åpnet diskusjon. Litt som å være i karanten. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Er du klar over at "du vant dagen" her inne den 6.juni? 
Var gifene som gjorde susen tenker jeg

«Vant dagen» hva vil det si? 

Er ute på en kveldstur jeg nå med musikk på øret. Deilig. 

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (7 minutter siden):

Ser sønnen til den savnede (Åsted Norge) bor på Titran. Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Neida, det er fint der. Kanskje mest kjent for Sletringen fyr eller den horrible Titran-ulykken.

Har vært der ute, og bl. a. sett på minnesmerket. Var en del igjenkjennbare slektsnavn, om jeg ikke husker feil. Synes det faktisk var litt fint der ute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (9 minutter siden):

Du fikk flest omdømmepoeng (lyspærer/tomler) den dagen på hele forumet, ikke bare i thread altså. 74 stk tilsammen!!

Utroligt. Var bra trøkk her lørdag kveld i hvert fall. Lo godt av alle GIF’ene. 

Lenke til kommentar
NNightwish skrev (17 minutter siden):

Ser jeg har 0 advarselpoeng. Hvor går grensen?

Ingen anelse, men 0 er vel ikke i faresonene. Ingen oppviglere her nå uansett. Og kommer det noen, så er ignoreringsknappen gulle god!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...