Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (39 minutter siden): Oppblåst? Ikke enda. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Rant fettet nedover kjakan? Jeg ønsker ikke å kommentere dette. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Aktivt med damer her tidligere i dag. Skulle hatt noen av dem for å hjelpe meg med to hortensia på verandaen. For dårlig jord? For mye sol? For lite vann? Bladene blir brune. Visstnok har Finn Schjøll pratet om plantene på God morgen Norge i i dag, får sjekke. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Nesten livebilde fra stua. TV2s nyhetsoppleser litt ufokusert. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (51 minutter siden): Har oppvasmaskin. Kom med leiligheten. Aldri brukt den. Oppvask er en lek. Det blir vel litt sånn at det man ikke har tilgang til, ønsker man. Men når man først har det, så er det ikke så spennende lenger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 4 minutes ago, Deila said: Det blir vel litt sånn at det man ikke har tilgang til, ønsker man. Men når man først har det, så er det ikke så spennende lenger. Det er dette de rike sier om penger. I call bullshit. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Jaja, samme kan det være. Jeg gleder meg til å ha oppvaskmaskin i hus. Små gleder, så får dere kose dere videre med oppvasken for hånd. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): I call bullshit. Har forresten et bidrag til boka di, kyllingkjøttdeig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Skal du snart sende live-stream fra dagliglivet ditt, Nattønske? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 8 minutes ago, Stormoen33 said: Har forresten et bidrag til boka di, kyllingkjøttdeig. Har du dårlige erfaringer med det? Har kun prøvd det noen ganger i taco, og synes ikke det funker like bra som "vanlig" kjøttdeig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 9 minutes ago, NNightwish said: Jeg koser meg. Oppvaskhansker, ja, der har du djevelens verk©™ Ikke bare er de klamme og isolerer sjelden bra nok mot varmt vann. Men helvete er løs om en eller flere av fingrene vrenger seg og man må bruke 45 minutter på å få dem ned i "hullene" sine igjen. På toppen av det hele ser man ut som statister i "Breaking Bad" når man ikler hendene sine de gyselige fargene. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 NNightwish skrev (12 minutter siden): Jeg koser meg. Får grøssninger av dette. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Skal du snart sende live-stream fra dagliglivet ditt, Nattønske? Kanskje det. Bildet av TVen min var jo ekte, men ikke oppvask med hendene, fysj. Der gjør Whirlpool jobben. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 2 minutes ago, Deila said: Sånn her føler jeg meg: Du har åpenbart mange middagsgjester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg