Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Da har jeg tatt oppvasken. Og gud som jeg gleder meg til å flytte inn i ny leilighet MED oppvaskmaskin. Er så forbanna lei av å ta oppvasken at jeg ikke har ord! 

Det var dagens utblåsning. 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Deila said:

Da har jeg tatt oppvasken. Og gud som jeg gleder meg til å flytte inn i ny leilighet MED oppvaskmaskin. Er så forbanna lei av å ta oppvasken at jeg ikke har ord! 

Det var dagens utblåsning. 

Mvh

Jeg har oppvaskmaskin, men etter jeg ble singel igjen brukes den ikke. Tar jo 3 uker å fylle den opp, og så mye servise har jeg ikke. Dermed blir det oppvaskbørste og alt annet enn overpriset Zalo som såpe.

Forøvrig enig i at oppvask generelt er djevelens verk©™

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (12 minutter siden):

Jeg har oppvaskmaskin, men etter jeg ble singel igjen brukes den ikke. Tar jo 3 uker å fylle den opp, og så mye servise har jeg ikke. Dermed blir det oppvaskbørste og alt annet enn overpriset Zalo som såpe.

Det går vel an å vaske halv maskin?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (25 minutter siden):

Forøvrig enig i at oppvask generelt er djevelens verk©™

Whaat, jeg hadde lett brukt oppvaskmaskinen selv om den ikke fylles opp helt. Har gjort det før også når jeg har bodd alene med oppvaskmaskin. Blir jo så lei av oppvask for hånd, føler man ikke gjør noe annet. 

Nå blir sikkert den oppvaskmaskinen ødelagt i nye leiligheten mens vi bor der. Klassiker det, men jeg får i hvert fall en pause. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Deila said:

Blir jo så lei av oppvask for hånd, føler man ikke gjør noe annet. 

Sant det, men hvis man tar tiden tar det jo ikke mange minuttene å vaske tallerken, kjele, stekepanne og bestikk.

Kanskje 10 min. Ikke mye lenger enn det tar å skylle alt, fylle oppvaskmaskinen og tømme den igjen.

Løsningen kan jo være papptallerkener, men det har jo harryfaktor 3000.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Korgutt said:

Har du noen oversikt hvor mange ganger du har brukt uttrykket djevelens verk?

Ca 28 ggr her og ca 24 ggr på den andre siden.

Litt usikker mtp tallene der borte, ettersom søkefunksjonen på den andre siden er djevelens verk©™

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...