Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): boka 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Du er kjapp å finne relevante videoer/gifer, Frank! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (3 minutter siden): å finne relevante videoer/gifer Akkurat slike ting, vel, det blir liksom umulig, for de finner meg, ikke omvendt. Men sånn er det jo ofte når man prater om ting som er av stor interesse og betydning, og Seinfeld/Larry David er noe jeg bryr meg veldig om. Endret 8. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Har funnet frem boksen med OZ -den er massiv! Kanskje jeg ikke blir så aktiv her på en stund? "There's no place like OZ" 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Neida -jeg blir sikkert mer aktiv her -men nå sier jeg god natt og sov søtt! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kanskje jeg ikke blir så aktiv her på en stund? Bare pass på så du ikke blir for oppslukt, for som du selv sier, det er ingen steder som OZ, og tok meg litt tid å "avvenne meg" fra showet, skjer jo mye nasty og direkte, ikke hyggelige ting utover, og enkelte man gjerne skulle vært foruten, men samtidig er det jo en del av "sjarmen" bakom det hele. Å gå fra OZ og over til Prison Break, vel, det ble ikke helt det "samme". Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: natt Natt, deng! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Liten pitstop her nå, før jeg gyver løs på Altered Carbon, eventuelt Billions. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): god natt og sov søtt! God natt, og tror det er lurt man gjør det samme selv, og ønsker med det, en god natt til de som er igjen her inne, og snakkes en annen dag. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 8 minutes ago, Frank.N.Steen said: en god natt To you, too. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2020 Vel, da får jeg ta ansvar og skalke alle luker. Good Night, alle skjørtejegere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Vi er enige om mye, elg. Spesielt Curb og Fury Road. Goodie. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 På tide å stå opp nå, nattranglere! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 God morgen! Starter dagen med Russel Allen/Jørn Lande - Come Dream With Me Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Nydelig stillhet på den andre siden. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 TheIceman10 skrev (4 minutter siden): Nydelig stillhet på den andre siden. Husker du da 6347 hadde den tråden om alle de innleggene og trådene som ble slettet? Fikk du med deg at krenkemesteren kommenterte i den tråden og syntes det var mer enn nok innlegg? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Korgutt skrev (9 minutter siden): Husker du da 6347 hadde den tråden om alle de innleggene og trådene som ble slettet? Fikk du med deg at krenkemesteren kommenterte i den tråden og syntes det var mer enn nok innlegg? Husker det som om det var i går! Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 TheIceman10 skrev (1 minutt siden): Husker det som om det var i går! Jeg tror ikke han er fornøyd før hele offtopic miljøet på vgd er borte. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Korgutt skrev (32 minutter siden): Jeg tror ikke han er fornøyd før hele offtopic miljøet på vgd er borte. Hva skal han gjøre da? Jatte med seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg