Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Deila said:

Når dere snakker om Seinfeld så tenker jeg å kjøre i gang med det nå. Akkurat sett ferdig ses 1. Starter på ses 2. 

Konge. 

Har noen dagers ferie i slutten av august, og ettersom Grancaturen gikk i dass grunnet overivrige UD, vurderer jeg heller en sammenhengende rewatch av mine to beste serier ever; Seinfeld og Breaking Bad.

• Liker 2
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (7 minutter siden):

Konge. 

Har noen dagers ferie i slutten av august, og ettersom Grancaturen gikk i dass grunnet overivrige UD, vurderer jeg heller en sammenhengende rewatch av mine to beste serier ever; Seinfeld og Breaking Bad.

Ai ai. Hørtes flott ut. Rewatch av Breaking Bad må vurderes ila sommeren. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Det "verste" er jo at så mye av humoren og tingene/temaene som blir hysterisk bragt opp, er jo fortsatt like relevante og som man på godt og vondt selv vil eller har fått erfare i livet, og det gjør jo Seinfeld bare enda morsommere og bedre. Nei, det går aldri ut på "dato". 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Just now, Deila said:

Ai ai. Hørtes flott ut. rewatch av Breaking Bad må vurderes ila sommeren. 

Jepp, for jeg kan garantere at det blir drittvær her når jeg skal ha ferie. 

Og hvis mirakelet skjer, at det blir sol, kan jeg sitte ute i sola på dagtid, og se kremserier på natta.

Sove kan man gjøre når man begynner på jobben igjen ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Larry = Karl......begge er grådige , slue , kverulanter osv

Balki = Nils....begge er barnslige. Nils har dog ingen tåpelige utenlandske tradisjoner som Balki.

Tore Ryen hadde også vært i US før MiB og helt plausibelt at han fikk inspirasjon av Balki og Larry

Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

Det "verste" er jo at så mye av humoren og tingene/temaene som blir hysterisk bragt opp, er jo fortsatt like relevante og som man på godt og vondt selv vil eller har fått erfare i livet, og det gjør jo Seinfeld bare enda morsommere og bedre. Nei, det går aldri ut på "dato". 

Er det nå du skal komme med en brannfakkel om at du ikke liker Curb Your Enthusiasm, av og med Larry David?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Jepp, for jeg kan garantere at det blir drittvær her når jeg skal ha ferie. 

Og hvis mirakelet skjer, at det blir sol, kan jeg sitte ute i sola på dagtid, og se kremserier på natta.

Sove kan man gjøre når man begynner på jobben igjen ?

Kjedelig at Granca-turen din røk da. Men ut i fra forutsetningene og omstendighetene nå om dagen så hørtes det ikke ut som et dårlig alternativ likevel! VÅKS. 

Jeg klokker ut nå med en Seinfeld episode før leggetid. Har en eksamen jeg må skrive denne uken så får prøve å komme meg opp til en litt fornuftig tid så jeg får noe ut av dagen. Snakkes!

Lenke til kommentar
Radovan skrev (1 minutt siden):

Go natt

Natta, skal snart krype til køys selv, med Andie McDowell og hennes flotte bakende i tankene, og håpe at filmen den blir fremhevet i (den med Malkovich) er å spore opp.

Radovan skrev (4 minutter siden):

Larry = Karl......begge er grådige , slue , kverulanter osv

Balki = Nils....begge er barnslige. Nils har dog ingen tåpelige utenlandske tradisjoner som Balki.

Tore Ryen hadde også vært i US før MiB og helt plausibelt at han fikk inspirasjon av Balki og Larry

Interessant, får ta å sjekke ut dette litt nærmere, for husker det du nevner at Ryen jo var innom i statene og ikke umulig at han "plukket" med seg noen tips her og der.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Er det nå du skal komme med en brannfakkel om at du ikke liker Curb Your Enthusiasm, av og med Larry David

Jeg har sett sporadisk på det men likte det dårlig, blir som om George hadde spilt hovedrollen i Seinfeld bare med den forskjellen at han er rik - blir litt mye av og til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, dengelgen said:

Jeg har sett sporadisk på det men likte det dårlig, blir som om George hadde spilt hovedrollen i Seinfeld bare med den forskjellen at han er rik - blir litt mye av og til. 

Jeg humrer©™ mye av det, men blir også irritert/provosert over hvor mye drit Larry må gjennomgå.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (12 minutter siden):

Er det nå du skal komme med en brannfakkel om at du ikke liker Curb Your Enthusiasm, av og med Larry David?

Jepp, jeg kommer ut av "skapet" som Larry David hater, noooooot!

Elsker jo mannen og hvordan kan man jo ikke, da uten Larry, ingen George Costanza eller Seinfeld. 

Har alle Curb sesongene (minus den siste) og var ei fantastisk hyggelig overraskelse når man først oppdaget serien, for virket å ta litt tid før mange oppdaget den her til lands, men igjen, den traff midt i blink. 

Ikke vanskelig å se hvor Klovn og Thomas Giertsen har "kommet med" humoren sin fra. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

Har alle Curb sesongene (minus den siste) og var ei fantastisk hyggelig overraskelse når man først oppdaget serien, for virket å ta litt tid før mange oppdaget den her til lands, men igjen, den traff midt i blink. 

Stjerne i boka, Frank, stjerne i boka ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...