Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

action sekvenser var elleville.

Joda det er imponerende og veldig flott at ikke alle bruker CGI, men jeg vil jo ha en rolle jeg kan identifisere meg i og karakterer jeg heier på (enten dem er gode eller onde) 
Fyrverkeri kan være kjempeflott å se på men noen blinkende lys oppå himmelen forteller jo ikke en historie, føler det er slik med mye CGI og altfor mange eksplosjoner/action

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke, og var tror det eller ei, et forsøk i litt humor, men tydeligvis slo det feil ut, igjen. Kom gjerne med forslag om andre ting en film, samme for meg, har det helt ålreit her jeg.

Man er medlem av et forum og så kommer det en fra filmforumet på VGD. Greit at noen her også er noe over gjennomsnittet interessert i film og serier, det er en slik tråd her også, hvorfor ikke bruke den? Alle er ikke like interesserte i dette, det bør man respektere. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Man er medlem av et forum og så kommer det en fra filmforumet på VGD.

Hallo i luken, VGD har kke noe med dette å gjøre! Nå er du smålig, Moen! 
Skal vi begynne å krangle her også nå????

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (9 minutter siden):

Liker man det ikke, er det enkelt å scrolle forbi innlegg som ikke er av interesse.

Jepp, jeg scroller forbi innleggene om film, fordi jeg ikke har sett filmene og har ikke noe å bidra med der. Men har ikke noe i mot at andre diskuterer film her inne.. Kjør på for min del. 

Endret av Deila
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (12 minutter siden):

krabbefiske!!

uNWqEvr.gif

dengelgen skrev (Akkurat nå):

ble skremt vekk

Neida, så lettskremt er man slettes ikke, jeg sitter bare å leter opp (eller forsøker så) ei krabbefiske gif fra Seinfeld, da kun for å innse at det var jo hummer Kramer rappa fra ei av fellene satt ut i havet. Og nei, uansett, den episoden var det første som dukka opp når jeg så krabbefiske bli nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...