SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, Frank.N.Steen said: Ler godt av den episoden hvor han Selv ler jeg godt at samtlige episoder Husker da jeg så serien første gang, var vel på Tv2 den gikk(?) Leide hybel i underetasjen hos en eldre dame, og jeg husker jeg omtrent lå på gulvet og skrek av latter da Kramer var på sitt villeste. Stakkars huseieren trodde jo jeg var alvorlig sjuk ? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jau, da har vi vært å inspisert den nye leiligheten. 4 flotte damer som bor der nå, som også inviterte oss på deiras utflyttningsfest! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Just now, Deila said: som også inviterte oss på deiras utflyttningsfest! Foreslår at du streamer dette direkte. Og uten en svart firkant over tv-skjermen.. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Deila skrev (1 minutt siden): Jau, da har vi vært å inspisert den nye leiligheten. 4 flotte damer som bor der nå, som også inviterte oss på deiras utflyttningsfest! Dette lover ikke godt! Krever full rapport fra den festen! Eventuelt det Owen foreslår over meg..... Endret 7. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (3 minutter siden): Dette lover ikke godt! Krever full rapport fra den festen! 4 villbasser av noen jenter fra Nord-Norge. Skikkelig livlige og kule jenter. Pratet masse og bydde på seg selv. Vi sto egentlig bare der og måpte. I tillegg var de jo digge også! Endret 7. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (6 minutter siden): Foreslår at du streamer dette direkte. Og uten en svart firkant over tv-skjermen.. Det kan vi få til vet du. LIVE-sending her i VGD-Off topic VÅKS. Brought to you by Deila. Sponset av Hansa. Endret 7. juni 2020 av Deila Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) SirOwen skrev (5 minutter siden): Husker da jeg så serien første gang, var vel på Tv2 den gikk(?) Selv var jeg altfor for ung til å "skjønne" mye av humoren i starten, men husker man lo godt av "Serenity NOW!, insanity later! utbruddene til Frank Costzana, og så faktisk siste episoden på tv, det var litt spesielt, for når man begynte å få taket på serien, så var alt "over og ut". Men så kom jo heldigvis reprisene kjapt tilbake, og ja, TV2 pleide å sende serien i ei årrekke, ofte midt på natta, som jo gikk dårlig med når en skulle tidlig opp på skolen, men jeg måtte få med meg Seinfeld og Drew Carey Show. Endret 7. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Så litt på Charlize Theron imdb og den første (krediterte) rollen var altså som Helga Svelgen i Two Days in L.A, Samme år spilte hun (en mindre rolle? Kan ikke huske så mye av henne) i That Thing You Do (reggisssert av Tom Hanks) også Trial and Error. Flott rekke det der! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Mot i Brøstet er plagiat av PS imo Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Deila skrev (5 minutter siden): 4 villbasser av noen jenter fra Nord-Norge. Skikkelig livlige og kule jenter. Pratet masse og bydde på seg selv Er det på Playboy Mansion du skal flytte inn eller? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Flott rekke det der! Hun fulgte også den greit opp med The Devils Advocate, da med Pacino og Reeves i 1997-98. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Ingen av dere døgenikter som sitter å ser på snooker nå? For en gjeng. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Radovan skrev (2 minutter siden): Mot i Brøstet er plagiat av PS imo Er det der Bronson Pinchot? Og hvem er Karl og hvem er Nils? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er det på Playboy Mansion du skal flytte inn eller? Playboy Mansion avd Oslo. Nei, jeg vet ikke hvorfor de jentene var så livlige jeg. De har vel ikke sett så mange gutter kanskje under denne corona-tiden? Verpesyke? Løpetid? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Hun fulgte også den greit opp med The Devils Advocate, da med Pacino og Reeves i 1997-98. Hva med den filmtråden? Det er nok nå! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Hun fulgte også den greit opp med The Devils Advocate Du nevnte ikke The Reindeer Games? kanskje ikke så rart..... Forøvrig likte jeg ikke Mad Max Fury Road -mer underholdende å se en 2 timers dashcam-video på youtube 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): nok nå! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 3 minutes ago, Frank.N.Steen said: Hun fulgte også den greit opp med The Devils Advocate, da med Pacino og Reeves i 1997-98. Skjønner at jeg må se litt av hennes filmer, for tror jeg har gått glipp av noen underveis. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ingen av dere døgenikter som sitter å ser på snooker nå? For en gjeng. Er ikke akkurat favorittsporten min, så da blir det heller andre ting. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Forøvrig likte jeg ikke Mad Max Fury Road -mer underholdende å se en 2 timers dashcam-video på youtube Elsket The Road Warrior (1981), men tja, gikk vel inn med all hypen rundt Fury Road, og den beit ikke på meg, dessverre. Theron var dyktig, og så jo at det var masse kvalitet i alle ledd, men fungerte liksom ikke. Men moro å se at action kan bli gjort på denne måten, uten total CGI overdose, der stunts og action sekvenser var elleville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg