Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, dengelgen said:

Husker du pratet om boxere og slikt og du postet den med Kramer der han går uten noenting (under vanlig bukse) og det blikket når han sier "and I'm loving every minute of t" er faen meg det beste klippet i hele verden!!! 

Sinnsykt bra!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Frank.N.Steen said:

Det nærmeste jeg kommer den slags flipper-snack er Andie McDowell som lager delfin lyder i Hudson Hawk, og ble både forvirret og litt små opphisset av hennes innsats.

Håper du har godis/snacks når du ser alle filmene dine?

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Håper du har godis/snacks når du ser alle filmene dine?

Av en eller annen grunn er min tid som søtmoms over, eller virker så, mer salt og pepper typen snacks. Men hender jo at ei kald og kjølig sjokolade eller ei stor pose Smash går på styrten. Men blir sjeldent de store sukker-utskeielsene lenger, blir litt for søtt og, nei, men godt er det jo en gang i blant.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

Av en eller annen grunn er min tid som søtmoms over, eller virker så, mer salt og pepper typen snacks. Men hender jo at ei kald og kjølig sjokolade eller ei stor pose Smash går på styrten. Men blir sjeldent de store sukker-utskeielsene lenger, blir litt for søtt og, nei, men godt er det jo en gang i blant.

Bra du holder litt igjen, for helsas skyld :) 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Bra du holder litt igjen, for helsas skyld

Er jo en ivrig løper, og innser at man kan ikke få begge deler, og litt for mye sukker og fett setter meg jo langt mer tilbake enn et par pizzaer eller poser med snacks. Men blir ikke helt kalori-junkie heller, for er det helg, så er det helg, og da skal man kose seg.

Og skal jeg først skeie ut med sjokolade, går det oftere i de mer mørkere variantene og blitt veldig glad i disse sjoko-platene til Freia. Synd de ofte er så mye dyrere enn de vanlige.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, dengelgen said:

Kramer

...er en Gud, og jeg sitter akkurat nå og ser en film hvor Michael Richards har en gjesterolle, og blir eitrendes forbannet.

Har med andre ord Kramertakter der også, hvilket er naturlig ettersom filmen kom 4 år etter at Seinfeld startet.

So I Married An Axe Murderer

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Michael Richards

Har du sett Trial and Error -har kanskje spurt om dette før men en flott liten film med Jeff Daniels og en purung Charlize Theron i tillegg til Michael Richards altså.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, dengelgen said:

Har du sett Trial and Error -har kanskje spurt om dette før men en flott liten film med Jeff Daniels og en purung Charlize Theron i tillegg til Michael Richards altså.....

Hmm..det ringer en bjelle, men må undersøke det litt nøyere.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (6 minutter siden):

filosofien

Skulle gjerne hatt ei sånn god-stol med det lille ekstra, ala hva George har i Seinfeld.

e7PRfH3.gif

Ler godt av den episoden hvor han får hyra inn en egen håndverker til å lage ei kose/sove hylle under skrivebordet sitt, og hvor han både tar en halvtime på øret, og skeier greit ut, under de mer "hektiske og tunge arbeidsdagene".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...