Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Helevetes satan. Uffda -har du prøvd å fjerne trusene før du koder? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Hello, godtfolk. I am H E Pennypacker. Wealthy industrialist. Ganske sikker på at jeg vet hvem det er Granca ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Morning Good, all milkshake lovers!! Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): og ble merkbart dårligere og dyrere. Herlig den Big One reklamen, Dengelgen, rett tilbake til barndommen, "150!, den fiksa jeg bra!" Nesten like (bare nesten) nostalgisk som han ræppende trøndern som kommer hjem etter skolen og skal lage p-p-p-p-p-p-izzafyll!!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Uffda -har du prøvd å fjerne trusene før du koder? Det kan være en mulighet. Jeg skal forsøke det i morgen. Hvis ikke, så blir eg rasandes. R-A-S-A-N-D-E-S. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 1.Hjemmelaget 2.Hjemmelaget 3.Hjemmelaget Pizza der altså....... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: 1.Hjemmelaget 2.Hjemmelaget 3.Hjemmelaget Pizza der altså....... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): 150!, den fiksa jeg bra! Vi brukte en annen replikk fra samme film om noen dukket opp litt uventet, "Du her? Stikk ned på pizzaen å kjøp noe orntli å bite i" 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Granca skrev (8 minutter siden): I am H E Pennypacker. Wealthy industrialist. "... VANDELAY, SAY VANDELAY!" Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Da kliner vi til med litt allsang. Syng med, folkens: Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): 1.Hjemmelaget 2.Hjemmelaget 3.Hjemmelaget Pizza der altså....... Er som regel den beste pizzaen, ja. Men ikke alltid tiden eller "viljen" er der, og blir kjapt et par frossen esker som blir røska med i siste liten, men har ei bok som skryter på seg å ha over 150 forskjellige pizza-oppskrifter, tviler på jeg greier å komme meg forbi førstesiden, for virker ganske så innvikla. Lite bilder, og altfor mye skrift. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutes ago, Frank.N.Steen said: "... VANDELAY, SAY VANDELAY!" Hvis jeg bare kunne tatt med meg 3 ting på en øde øy, hadde det vært følgende: 1) TV med innebygget Blu-Ray spiller 2) Seinfelds samlede verker på Blu-Ray 3) Susanne (sorry, Kongemannen) 1 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden): Lite bilder, og altfor mye skrift. Bibelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Det var tider , noe helt annet enn cgi jukset Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Seinfelds samlede verker på Blu-Ray Hadde nok overlevd selv med serien i VHS format, men et liv uten Seinfeld, nei, da er det like greit å si natta og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Just now, Frank.N.Steen said: Hadde nok overlevd selv med serien i VHS format, men et liv uten Seinfeld, nei, da er det like greit å si natta og bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Bibelen? Pizza-bibelen, eller slik virker det. Har faktisk ei annen pizza-oppskrift bok liggene i hylla, og der er jo selve boka formet som en pizza! Får litt Kramer og hans coffee-table book vibber av hele opplegget. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Nattens snacks. Nam.. Her er min: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Husker du pratet om boxere og slikt og du postet den med Kramer der han går uten noenting (under vanlig bukse) og det blikket når han sier "and I'm loving every minute of t" er faen meg det beste klippet i hele verden!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg