Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Husk Kveldsnytt 23:05 Flott at du leker Art! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 Just now, dengelgen said: Happy Dog Girl? Noe sånt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Høres ikke så veldig nam ut Enig, men merkelig at ingen har kommet med det ennå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, NNightwish said: Husk Kveldsnytt 23:05 Why Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Why Korrupsjon, sex, vold, flotte damer, skurker, VGD-folk, frossenpizza og skolebrød. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Har Deila skiftet låser? Jepp, tilsjåandelateande kan det bekreftes Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, NNightwish said: Korrupsjon, sex, vold, flotte damer, skurker, VGD-folk, frossenpizza og skolebrød. Åja, Hotel Cæsar. Trodde et øyeblikk du mente Kveldsnytt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Beklager at eg fatte meg i korthet, men eg prøve å installere Google search console. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Lytter til Seventh Wonder - Tiara (album) Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Åja, Hotel Cæsar. Trodde et øyeblikk du mente Kveldsnytt. Er det nå jeg tør å stå frem? Jeg har aldri sett en episode av Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutes ago, NNightwish said: Jeg har aldri sett en episode av Hotel Cæsar. BRANNFAKKEL Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 NNightwish skrev (4 minutter siden): Er det nå jeg tør å stå frem? Jeg har aldri sett en episode av Hotel Cæsar. Tror ikke jeg har gjort det heller. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 NNightwish skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri sett en episode av Hotel Cæsar. Så du har gått glipp av dette historiske tv-øyeblikket?????? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 (endret) Husker det var "bekjent" av meg som skrev at hen "sjekket inn på hotellet" hver dag kl 19:30 på fb HALLO I LUKEN!©™ Endret 7. juni 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Så du har gått glipp av dette historiske tv-øyeblikket?????? Ja, heldigvis. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ja, heldigvis. Jeg så på de første sesongene men det ble jo mer og mer noldus, ukjente sønner og døtre dukket opp og alle havnet i koma etterhvert eller i fengsel. Til slutt så jeg bare for å kritisere (litt barnslig ja vet det) 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 ©™ Copy og lagre i Notepad eller lignende, Deng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): ©™ Copy og lagre i Notepad eller lignende, Deng. Neida, du passer på så det er greit, ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2020 1 minute ago, dengelgen said: Jeg så på de første sesongene men det ble jo mer og mer noldus, ukjente sønner og døtre dukket opp og alle havnet i koma etterhvert eller i fengsel. Til slutt så jeg bare for å kritisere (litt barnslig ja vet det) Hadde nok gitt meg litt tidligere jeg også, hadde det ikke vært for at min datter og jeg vant en dag på settet til Hotel Cæsar. Med statistrolle i en episode, møte med skuespillerne og middag med crewet til slutt. Snakket også med Kim Kolstad på Gardermoen for mange år siden, og da uttrykte han litt humoristisk at han var litt lei, og egentlig ønsket at han ikke bare skulle forsvinne i serien, men dø på "ordentlig" (i serien azza), slik at han kunne fokusere på andre roller. Etter det kom han jo tilbake, og om det var savnet av kollegaer på HC-settet eller bare en grei lønnsslipp vites ikke... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg