Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Ja, heldigvis.

Jeg så på de første sesongene men det ble jo mer og mer noldus, ukjente sønner og døtre dukket opp og alle havnet i koma etterhvert eller i fengsel. Til slutt så jeg bare for å kritisere (litt barnslig ja vet det)

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, dengelgen said:

Jeg så på de første sesongene men det ble jo mer og mer noldus, ukjente sønner og døtre dukket opp og alle havnet i koma etterhvert eller i fengsel. Til slutt så jeg bare for å kritisere (litt barnslig ja vet det)

Hadde nok gitt meg litt tidligere jeg også, hadde det ikke vært for at min datter og jeg vant en dag på settet til Hotel Cæsar. Med statistrolle i en episode, møte med skuespillerne og middag med crewet til slutt. Snakket også med Kim Kolstad på Gardermoen for mange år siden, og da uttrykte han litt humoristisk at han var litt lei, og egentlig ønsket at han ikke bare skulle forsvinne i serien, men dø på "ordentlig" (i serien azza), slik at han kunne fokusere på andre roller. Etter det kom han jo tilbake, og om det var savnet av kollegaer på HC-settet eller bare en grei lønnsslipp vites ikke...

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...